English

به منظور پیشگیری ازشیوع ویروس کرونا؛

کلاس‌های آموزشی دانشگاه اصفهان تعطیل شد

به منظور پیشگیری ازشیوع ویروس کرونا تکلاس‌های آموزشی دانشگاه اصفهان تعطیل شد.

کلاس‌های آموزشی دانشگاه اصفهان تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، روابط عمومی دانشگاه اصفهان اعلام کرد: پیرو تصمیم وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر تعطیلی برنامه‌های آموزشی دانشگاه‌ها در استان اصفهان و توقف آن تا پایان هفته منتهی به 8/12/9دانشجویانی که به محل اقامت دائمی خود مراجعه کرده‌اند در تماس‌های مکرر با ابراز نگرانی خود و خانواده از مخاطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا به‌ویژه در محیط خوابگاهی، خواستار تعیین تکلیف کلاس‌های درسی و اعلام عدم امکان حضور در کلاس‌ها شدند.

اکنون با توجه به مشکلات ابراز شده و نیز به‌منظور جلوگیری از تشکیل کلاس‌ها با ظرفیت ناکامل و اجرای برنامه‌های آموزشی به‌طور ناقص و احتمال افت کیفی برنامه‌ها، هیئت رئیسه دانشگاه اصفهان موارد زیر را برای بازه زمانی دهم تا پایان اسفندماه 98 مصوب و به اطلاع می‌رساند.

فعالیت‌های علمی، اداری و اجرایی کماکان جاری و بدون وقفه ادامه دارد و اعضای هیئت علمی و غیر هیئت علمی به انجام وظایف موظف مشغول خواهند بود.

اعضای هیئت علمی پاسخگوی سوالات و مراجعات علمی دانشجویان به‌ویژه در دوره‌های تحصیلات تکمیلی هستند.

با تمهیدات لازم برای ارائه آموزش‌های الکترونیک برنامه‌های آموزشی، اعضای هیئت علمی از این شیوه برای کمک به جبران عقب ماندگی درسی دانشجویان استفاده می‌کنند.

با توجه به ارائه آموزش‌های الکترونیکی و از راه دور در این ایام در صورت عدم حضور فیزیکی دانشجویان (به‌ویژه دانشجویان غیربومی از شهرهای دور) غیبت‌ها مجاز و حضور و غیاب توسط اعضای هیئت علمی در کلاس اجباری نیست.

 همچنین برای انجام تعهدات آموزشی شامل جبران سرفصل دروس ناشی از وقفه آموزش‌های حضوری و جلوگیری از افت کیفیت برنامه‌ها، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در تقویم - آموزشی نیم سال دوم 99-98 تجدید نظر نموده و پایان کلاس‌ها و بازه امتحانات را متعاقبا اعلام می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه