English

عدالت حاجی پور عنوان کرد:

کاهش تردد در معابر وخیابان های پارس آباد

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: در این روز های پایانی سال با اجرای مصوبه شورای تأمین وسلامت شاهد کاهش تردد در معابر وخیابان ها هستیم.

کاهش تردد در معابر وخیابان های پارس آباد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل ، عدالت حاجی پور فرماندار شهرستان پارس آباد اظهار داشت: همکاری اصناف در جهت سلامت عمومی و پیشگیری از شیوع کرونا ستودنی است، بازرسی ها مستمرا انجام و با معدود متخلفان صنفی به شدت برخورد می شود

 فرماندار شهرستان پارس آباد در بازدیدی که به همراه دادستان و فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی  و مسئولین بهداشت و درمان و بازرسان اصناف و صنعت و معدن و دامپزشکی و شهرداری از واحدهای صنفی صورت گرفت اظهار داشت: در این روزهای پایانی سال بیش از ۸۰ درصد از ترددها در خیابانها و معابر کاهش یافته و بازار های پارس آباد خلوط و تردد ها به شدت محدود شد.

 فرماندار پارس آباد تصریح کرد: از شب روز شنبه اطلاعیه عمومی مبنی بر تعطیلی اصناف صادر و اعلام و توصیه شد برای پیشگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت عمومی از ترددهای غیر ضرور اجتناب و همه در خانه ماندن و موارد بهداشتی را رعایت نمایند.

وی بیان کرد: تمکین اصناف و بازاریان را شایسته قدردانی دانست و گفت سلامت مردم مهمترین اولویت ماست.

حاجی‌پور از تعطیلی بخش عمده تاکسی ها و حمل و نقل عمومی بین شهری و درون شهری خبر داد و اظهارکرد: بر تردد در محورهای مواصلاتی و جاده ها کنترل ویژه ای داریم و از پذیرش خودرو های مسافران و گردشگران به دلیل احتمال مشکوک به کرونا بودن معزور هستیم.

حاجی پور در پایان افزود: مردم مبادله پول نقد را در جایگاههای سوخت و فروشگاهها و نانوایی ها و بانکها به حداقل برسانند، و در مراکز خدمات رسان عمومی و پمپ بنزین ها و خواربار فروشی‌ها بهداشت باید رعایت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه