English

با حضور سید عبدالله طباطبایی؛

جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان پارس آباد برگزار شد

رئیس دادگستری شهرستان پارس آباد با تکید بر حمایت از خانواده زندانیان و جلوگیری از دچار شدن خانواده زندانیان به آسیب های اجتماعی و ترک تحصیل کودکان اولویت اصلی انجمن است.

جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان پارس آباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید عبدالله طباطبایی  با اشاره به مشکلات خانواده های زندانیان اظهار داشت : انجمن توانسته بخشی از مشکلات این خانواده ها را پوشش داده و ضمن حمایت معنوی و آموزشی از مشارکت مالی خیرین در جهت حل مشکلات خانواده های نیازمند بهره برده و این امکان پذیر نبود مگر با همکاری و همراهی و حمایت های  فرماندار پارس آباد از این مجموعه که همیشه در کنار دستگاه قضایی برای حل مشکلات مردم تلاش می نمایند.

در این جلسه که به منظور تعیین اعضای جدید هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان و استماع  گزارش نهایی سال 97 که برگزار شد ،سید عبدالله طباطبایی رئیس هیات مدیره و رئیس دادگستری شهرستان پارس آبادمغان ضمن استماع گزارش مدیر انجمن حمایت زندانیان از اعضای سابق تشکر و قدردانی و برای اعضای جدید آرزوی موفقیت کردند .

 وی همچنین از مردم فهیم و با بصیرت شهرستان پارس آباد که در دفاع از حریم سپاه پاسداران در راهپیمایی خودجوش بعد از خطبه های نماز جمعه شرکت کردند تشکر و قدر دانی نمودند.

 مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان گزارشی از عملکرد این انجمن ارائه و از کمک مالی 28 میلیون تومانی برای 110 خانواده تحت پوشش این انجمن خبر داد و گفت:طی سال گذشته 19 مورد بازدید از منازل خانواده ها و انجام شده و 85 مورد از این خانواده ها نیازمند برای استفاده از حمایت های کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی و برای 45 نفر از زندانیان غیر عمد رضایت لازم از شاکیان گرفته شد.

  فرماندار شهرستان پارس آباد مغان نیز ضمن تاکید بر حمایت از خانواده زندانیان گفت: جلوگیری از دچار خانواده زندانیان به آسیب های اجتماعی و ترک تحصیل کودکان عضو این خانواده ها از اولویتهای انجمن بوده است.

علی علایی افزود: حرکت خیرخواهانه مردم خیر در  شهرستان و اعضای انجمن و ادارات شهرستان کمک های خوبی را انجام داده اند و ادامه فعالیت انجمن نیز تحت حمایت فرمانداری شهرستان خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه