English

استاندار کرمانشاه:

اعتمادزایی رسانه‌ها سبب مشارکت مردم در پیشگیری از کرونا شده است

نشست هماهنگی ستاد مدیریت کرونا با مدیرکل و معاونین صداوسیما استان کرمانشاه به ریاست استاندار کرمانشاه در سالن تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد.

اعتمادزایی رسانه‌ها سبب مشارکت مردم در پیشگیری از کرونا شده است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، هوشنگ بازوند در این نشست به نقش مؤثر رسانه در اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه در مقابله با کرونا ویروس اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با همکاری و همراهی گسترده تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی و به‌ویژه صداوسیمای مرکز استان از ابتدای بحران کرونا در کرمانشاه تاکنون بیش از ٢ هزار دقیقه محتوا در تلویزیون و رادیو منتشرشده است و در جلب همکاری مردم بسیار اثربخش بوده است.

استاندار کرمانشاه از تلاش فعالان رسانه‌ها در استفاده از ابزارهای اطلاع‌رسانی برای آموزش و آگاهی بخشی در سطح استان تشکر و قدردانی کرد و عنوان داشت: در فضای مجازی نیز همدلی و همراهی مناسبی ایجادشده و با این روند در آینده باید محتوای جدید متناسب با شرایط موجود تهیه شود و حفظ سلامت مردم در تمامی مراحل در اولویت قرار بگیرد.

بازوند اعتماد مردم به رسانه‌ها و به‌ویژه صداوسیمای استان را ظرفیت بسیار مناسبی برای مقابله با کرونا ذکر کرد و بیان داشت: اطلاع‌رسانی به‌موقع، شفاف و صادقانه سبب مشارکت گسترده مردم شده و از همه تلاشگران این عرصه برای مدیریت حوزه اطلاع‌رسانی و خنثی کردن شایعات سپاسگزارم.

مقام ارشد استان افزود: صداوسیما در کنار دانشگاه علوم پزشکی با تمام ظرفیت پای‌کار است و تلاش همه دست‌اندرکاران در این بحران بسیار پررنگ است و مجدداً از همه کارکنان استانی و صداوسیما ملی صمیمانه قدردانی می‌کنم.

وی به لزوم حضور مسئولین در کنار مردم برای حل بحران‌ها اشاره کرد و یادآور شد: در مقابله با کرونا همدلی و همراهی مردم می‌تواند سبب کنترل و کاهش آسیب‌ها می‌شود.

استاندار کرمانشاه در خاتمه گفت: در بحران‌های گذشته نیز خبرنگاران شجاع، صادق و پرتلاش نقش مؤثری ایفا کردند و امروز هم در بحرام کرونا مثل همیشه کنار مردم هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه