English

کشف ۷۶۴ هزار بسته بهداشتی احتکار شده در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 764 هزار بسته بهداشتی شامل دستکش و محلول ضدعفونی به همراه 2500 لیتر الکل احتکار شده در شهر کرمانشاه خبر داد.

کشف 764 هزار بسته بهداشتی احتکار شده در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار کرد: پس از اطلاع پلیس امنیت اقتصادی کرمانشاه از وجود دو انبار محل احتکار لوازم بهداشتی و محلول‌های ضدعفونی در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس نیز پس از شناسایی محل احتکار و هماهنگی با مقامات قضائی نسبت به بازرسی‌های لازم اقدام کردند.

جاویدان تصریح کرد: در جریان این بازرسی‌ها، 710 هزار عدد دستکش یک‌بارمصرف، 54 هزار پد ضدعفونی و 2500 لیتر الکل که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به دو میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با اخطار شدید به محتکران و گران‌فروشان گفت: این افراد با برخورد قاطعانه پلیس و دستگاه قضائی روبرو و مجازات‌های سختی در انتظارشان خواهد بود.

وی تصریح کرد: پلیس از همان روزهای ابتدایی شیوع بیماری کرونا در کشور و استان کرمانشاه تیم‌های بازرسی و نظارت خود را فعال کرده و تاکنون نیز مواد ضدعفونی، دستکش و ماسک‌های احتکار شده زیادی را کشف و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات حکومتی قرار داده است.

جاویدان خاطرنشان کرد: همچنین در راستای مبارزه با بیماری کرونا، پلیس تاکنون با بیش از 150 هزار لیتر مواد ضدعفونی اقدام به گندزدایی معابر عمومی می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه