English

هشدار رئیس بیمارستان قائم البرز؛

مسوولین و مردم قرنطینه را جدی بگیرند

رئیس بیمارستان قائم (عج) استان البرز شرایط کنونی استان را بحرانی توصیف کرد و گفت: متاسفانه مردم و مسئولین قرنطینه اجباری را جدی نمی گیرند.

مسوولین و مردم قرنطینه  را جدی بگیرند

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج البرز، دکتر کاظمی عنوان کرد: در حال حاضر استان در وضعیت قرمز قرار دارد و متاسفانه همچنان ما شاهد حضور شهروندان درسطح شهر و ادارات دولتی و خصوصی هستیم ، که این روند موجب افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا می شود.

وی با اشاره به نگرانی شهروندان و مراجعه آنها به مراکز درمانی گفت: مردم نباید با مشاهده کوچکترین علائمی به مراکز درمانی و بیمارستان ها مراجعه کنند ، مگر در صورت داشتن تنگی نفس و درد قفسه سینه و یا سرفه های غیر عادی که در این شرایط خود را به مراکز درمانی برسانند.

کاظمی افزایش جمعیت حاضر در بیمارستان ها را یکی از مشکلات این بیمارستان عنوان کرد و گفت : بیمارستان ها از آلوده ترین مکان های عمومی است و حضور در این مراکز امکان ابتلا به  کرونا را تشدید می کند ذا از شهروندان خواست که از رفت و آمد به این مکانها به شدت خود داری کنند.

کاظمی گفت: از دیگر مشکلات بیمارستان ها و مراکز درمانی کمبود دارو و تجهیزات است.

وی در پایان گفت: از تمامی مسئولین استان تقاضا دارم که قرنطینه اجباری و تعطیلی مراکز تجاری و اداری را در دستور کار خود قرار دهند تا بتوانیم با همکاری مردم از این بحران عبور کنیم .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه