English

برای جلوگیری از شیوع کرونا؛

تاکید استاندار بر کنترل شدید تر ورودی شهرستان های هرمزگان

استاندار هرمزگان در گفتگوی تلفنی با فرمانداران 13 شهرستان هرمزگان، بر اعمال شدیدتر کنترل و مراقبت ها در مبادی ورودی شهرستان ها تاکید کرد.

تاکید استاندار بر کنترل شدید تر ورودی شهرستان های هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان در این گفتگوهای تلفنی بر ضرورت تداوم اقدامات و آمادگی ها برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا  در تمامی شهرستان‌های استان هرمزگان تاکید کرد و دستور داد: فرمانداران پشتیبانی دقیق و به موقع از مجموعه بهداشت و درمان در شهرستان ها را با به کارگیری تمامی امکانات و تجهیزات انجام دهند.

وی اعمال شدیدترین کنترل و مراقبت ها در مبادی ورودی شهرستان ها را بسیار مهم دانست و افزود: باید غربالگری لازم برای پیشگیری از بیماری کرونا در مبادی ورودی صورت گیرد.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه هیچ‌گونه خدماتی به گردشگران در تمامی شهرستان‌های استان هرمزگان ارائه نمی‌شود، تصریح کرد: این سیاست مهم در راستای سیاست های دولت برای حفظ سلامتی مردم و سیاست اتخاذ شده در استان مورد توجه فرمانداران باشد و همچنین باید از نصب چادر در تمامی پارک ها و بوستان ها، جلوگیری به عمل آید.

همتی خودداری از ترددهای غیرضروری و رعایت نکات بهداشتی را برای پیشگیری از بیماری کرونا مورد تاکید قرار داد و گفت: فرمانداران با جدیت در راستای آموزش عمومی مردم و فرهنگ سازی پیشگیری از بیماری کرونا در همه شهرستان‌های استان گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: ضدعفونی کردن اماکن عمومی در سطح همه شهرستان‌های استان نیز به طور منظم انجام و توسعه یابد.

رئیس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان تاکید کرد: فرمانداران با اعزام اکیپ های کنترل و بازدارنده از سفرهای غیرضروری، نسبت به ترددهای درون شهری و روستایی کنترل شدیدتری داشته باشند.

همتی تصریح کرد: دستگاه های انتظامی در کنار فرمانداران در پشتیبانی از سیاست‌های دولت گام بردارند و دهیاران نیز نسبت به مراقبت‌های لازم در ورودی و خروجی روستاها و رعایت نکات بهداشتی و همچنین آموزش به مردم در روستاها اقدام کنند.

وی تاکید کرد: اقدامات انجام شده به مردم در اسرع وقت اطلاع رسانی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی