English

فریدون همتی خبر داد؛

رفع نیاز اقلام بهداشتی در تمام مراکز درمانی هرمزگان

استاندار هرمزگان از برطرف سازی نیاز تمام مراکز درمانی به ماسک و مواد ضدعفونی‌ در داخل استان را خبر داد.

رفع نیاز اقلام بهداشتی در تمام مراکز درمانی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی امروز در نشست با روسای کمیته‌های ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان هرمزگان با بیان اینکه تمامی امکانات برای پیشگیری، مدیریت و درمان این بیماری در استان هرمزگان به کار گرفته شده است، عنوان کرد: تجهیزات و کالاهای بهداشتی مورد نیاز برای پیشگیری از بیماری کرونا شامل ماسک، لباس ضد ویروس و ژل ضد عفونی کننده در استان هرمزگان در حال تولید است و نیاز تمامی بیمارستان ها و مراکز درمانی و عموم مردم در استان از این طریق تامین می شود.

وی ادامه داد: فعال شدن واحد تولید الکل در شهرستان حاجی آباد نیز در حال پیگیری است و این واحد به زودی کار خود را آغاز می‌کند.

استاندار هرمزگان پرهیز از مسافرت و ترددهای غیرضروری درون و برون استانی را در راستای پیشگیری از بیماری کرونا بسیار لازم و ضروری دانست و افزود: تمامی ورودی های جاده ای، ریلی، هوایی و دریایی استان هرمزگان با حضور تیم های کنترل و مراقبت تحت نظارت شدید جهت پیشگیری و جلوگیری از بیماری کرونا قرار دارند.

همتی اظهار داشت: تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، محور مصوبات ستاد استانی مدیریت این بیماری است و استان ها باید از سیاست های کشوری تبعیت کنند و بر این اساس نیز در استان هرمزگان تصمیم‌گیری می‌شود.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: در این شرایط با توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت، ماندن در خانه بهترین راه برای جلوگیری از بیماری کرونا محسوب می شود و در کنار آن باید به طور جدی اصول و نکات بهداشتی از سوی مردم رعایت شود.

وی خاطر نشان کرد: آموزش عمومی مردم برای پیشگیری از این بیماری به ویژه با رعایت اصول بهداشتی یکی از مهم‌ترین وظایف کمیته های ستاد مدیریت بیماری کرونا است که باید با جدیت بیشتر صورت گیرد.

مقام عالی دولت در هرمزگان گفت: با توجه به این شرایط در استان هرمزگان گردشگر پذیرفته نمی‌شود و خدماتی به گردشگران ارائه نخواهد شد و مردم هم باید به این نکته توجه داشته و از مسافرت غیر ضروری به طور جدی خودداری کنند.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: مسئولان کمیته های این ستاد نیز با آمادگی کامل وظایف خود را انجام دهند تا بتوانیم با کمک یکدیگر و همراهی و مشارکت مردم بیماری کرونا را شکست دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه