English

فرماندار چالوس:

چالوس جزء مناطق پر خطر کرونایی شد

فرماندار چالوس گفت: با شیوع بیماری کرونا ویروس شهرستان چالوس جزء مناطق پر خطر کرونایی شده است که نیاز است مردم رعایت و در خانه بمانند.

چالوس جزء مناطق پر خطر کرونایی شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، محمد ناصر زندی اظهار داشت: کادر درمان شهرستان چالوس با تمام امکانات در حال خدمت رسانی است و بسیاری از بیماران در منزل توسط تیم پزشکی تحت مراقبت قرار دارند.

وی ادامه داد: تعطیلات به دلیل عدم شیوع بیماری کرونا به معنای مسافرت و تفریح نیست لذا از ورود مسافران به استان مازندران از جاده چالوس جلوگیری می شود و سلامت مردم برای ما اهمیت دارد.

زندی تصریح کرد: بازار شهرستان چالوس امروز و فردا تعطیل است تا بتوانیم این بیماری را کاهش دهیم و از مردم درخواست داریم در خانه بمانند.

فرماندار چالوس تاکید کرد: موضوع بیماری کرونا ویروس بسیار بسیار جدی است و نیاز است مردم نیز رعایت کنند و کمک کنند تا این بیماری کنترل شود.

وی گفت: با کمک خیرین ، سپاه پاسداران و گروههای مختلف مردمی تعداد زیادی ماسک و لباس یکبار مصرف تهیه شده که به مرور در اختیار مردم و بیمارستانها قرار می گیرد.

زندی بیان داشت: توسط شهرداری ها و بخشداری به صورت مستمر ضد عفونی سطح خیابانها در شهر و روستا انجام و ادامه دارد و امیدواریم شرایط هر چه زودتر عادی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه