English

جانشین فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی ابن ابیطالب (ع):

سپاه پاسداران با قدرت مبارزه با کرونا را دنبال می‌کند

جانشین فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی ابن ابیطالب (ع) گفت: نیروی زمینی سپاه پاسداران با همکاری ارتش و ناجا عملیات ضدعفونی محیط‌های شهری قم را از ۸ روز پیش آغاز کرده و همچنان در مسیر مقابله با کرونا است.

سپاه پاسداران با قدرت مبارزه با کرونا را دنبال می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج قم، امیرحسین موحد گفت: به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا ، نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ارتش، ناجا و شهرداری عملیات ضدعفونی محیط‌های شهری قم را با توافق مرکز بهداشت از ۸ روز پیش آغاز کرده و این طرح همچنان ادامه دارد.

وی افزود: عملیات پاکسازی بیمارستان ها، ایستگاه راه آهن، ترمینال مسافربری، حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران هر ۴۸ ساعت یکبار اجرا می‌شود و در بقیه مراکز جمعیتی و مناطق پر تردد از جمله بازار، میدان میوه و تره بار، برخی از خیابان‌ها که از لحاظ بهداشتی نیاز بیشتری دارند و همچنین در مکان‌هایی که آمار مبتلایان بالاتر است، هر سه روز یکبار ضد عفونی صورت می‌گیرد.

موحد عنوان کرد: این عملیات پس از ابلاغ فرمانده کل سپاه بر اساس توافق وزارت بهداشت از پنجشنبه ۸ اسفند ماه آغاز شد و با همکاری نیرو‌های جنگ نوین لشکر ۱۷ قم، نیرو‌های جنگ نوین گروه ۲۴ بعثت از بروجرد، گردان جنگ نوین ارتش، شهرداری، یگان ویژه ناجا و عده‌ای از مردم که بصورت خودجوش با تراکتور آمده اند صورت گرفت و تا هر زمان که مسئولان استان تشخیص دهند ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به تعداد دستگاه‌های فعال در این عملیات افزود: پاک سازی مناطق نامبرده به وسیله ۴ خودروی سنگین ارتش، ۵ دستگاه خودرو و یک تانکر آب از سپاه، ۶ دستگاه خودروی سنگین از نیرو‌های گردان بعثت از بروجرد، ۲ دستگاه از ناجا و با ۱۵ دستگاه خودروی سبک از شهرداری (ویژه بوستان ها، محل بازی کودکان و عابربانک ها) اجرا می‌شود.

جانشین لشگر ۱۷ امام علی ابن ابیطالب (ع) در پایان گفت: روزانه ۲۱۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی در این عملیات استفاده می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه