English

بازدید نماینده منتخب مردم اصفهان در مجلس یازدهم از شرکت بهیار صنعت دانشگاه صنعتی

نماینده منتخب مردم اصفهان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از شرکت بهیار صنعت دانشگاه صنعتی بازدید کرد.

بازدید نماینده منتخب مردم اصفهان در مجلس یازدهم از شرکت بهیار صنعت دانشگاه صنعتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، زهرا شیخی در بازدید از شرکت بهیار صنعت دانشگاه صنعتی تاکید کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که ماسک های تولید شده در این بخش به دست دلالان نرسد ومستقیم به داروخانه ها و بیمارستان ها عرضه گردد.

وی اظهار کرد: در فضایی که عده ای از مردم و مسئوولان دچار یاس و ناامیدی شده اند رفتن به چنین فضاهایی بارقه امید را دل انسان روشن می سازد.

زهرا شیخی با بیان اینکه جوانان انقلابی ما توانایی انجام هر گونه کاری را دارند، افزود: با توجه به اهمیت و کاربرد علوم دانش بنیان در حل مسائل کشور و با توجه به بحث اقتصاد مقاومتی می توان با تکیه بر نیروهای جوان حماسه های بزرگی خلق کرد.

وی همچنین با نوید رهایی از وابستگی کشور به کشورهای بیگانه ادامه داد: قطع به یقین می توانیم از قطب های عظیم دنیا در بحث اقتصاد شویم که این امر نیاز به حمایت مسئولان دارد.

نماینده منتخب مردم اصفهان در پایان با اشاره به این موضوع که تولید دستگاه شتاب دهنده خطی درمان سرطان یک موفقیت عالی برای کشور محسوب می شود، توضیح داد: در حالیکه جوانان ما می توانند به این تکنولوژی ها دست یابند امید نیز در دل بیماران بیشتر می شود و نگرانی خانواده های آنان نسبت به مسائل درمانی را  کاهش می دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه