English

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان خبر داد:

ارائه بسته‌های حمایتی به مشاغل در معرض آسیب ناشی از ویروس کرونا در اصفهان

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از ارائه بسته‌های حمایتی به مشاغل در معرض آسیب ناشی از ویروس کرونا در اصفهان خبر داد.

ارائه بسته‌های حمایتی به مشاغل در معرض آسیب ناشی از ویروس کرونا در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی اصفهانی در سومین جلسه کمیته نظارت بر فرآیند توزیع کالا‌های اساسی و مایحتاج عمومی اصفهان با اعلام اینکه شیوع بیماری کرونا ویروس وضعیت اقتصادی بعضی از مشاغل و صنوف را تحت تأثیر قرار داده، اظهار کرد: به معاونت امور اقتصادی دادسرا مأموریت داده شده تا اقدامات حمایتی توسط بانک‌ها، ادارات امور مالیاتی، تأمین اجتماعی، شهرداری‌ها برای ارائه بسته های حمایتی را در این خصوص پیگیری کند.

وی اضافه کرد:به معاونت امور اقتصادی دادسرا مأموریت داده شده تا اقدامات لازم برای ارائه بسته‌های حمایتی را پیگیری کند.

علی اصفهانی ضمن اشاره به ضرورت صیانت از حقوق شهروندان در حوزه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و تشکر از همه پزشکان و پرستاران و کادر بهداشت و درمان استان که امروز در صف مقدم مبارزه با بیماری کرونا هستند، به عزم جدی قوه قضائیه در برخورد قاطع با سو استفاده کنندگان و محتکران کالا‌های مربوط به حوزه سلامت اشاره کرد.

دادستان اصفهان ادامه داد: در خصوص متخلفان بدون مماشات و به صورت ویژه و خارج نوبت رسیدگی انجام خواهد شد و حتی مجازات مرتکب می‌تواند به عنوان جرم علیه تمامیت جسمانی محسوب و مشمول مجازات‌های تعزیری و یا حتی افساد فی الارض باشد.

علی اصفهانی اظهار کرد: به معاونت امور اقتصادی دادسرا مأموریت داده شده تا اقدامات حمایتی توسط بانک‌ها، ادارات امور مالیاتی، تأمین اجتماعی، شهرداری‌ها برای ارائه بسته‌های حمایتی به مشاغل در معرض آسیب ناشی از ویروس کرونا را در این خصوص پیگیری کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه