English

اله مراد عفیفی پور:

با شناورهای غیرمجاز برخورد قانونی صورت میگیرد

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: با شناورهای غیرمجاز که در زمان محدودیت تردد دریایی فعالیت دارند برخورد قانونی صورت میگیرد.

با شناورهای غیرمجاز برخورد قانونی صورت میگیرد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اله مراد عفیفی پور  مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به تصمیمات ستاد مقابله شیوع ویروس کووید۱۹ استان هرمزگان مبنی بر محدودیت تردد به جزایر استان، اظهار کرد: متاسفانه افراد سودجو بدون توجه به تصمیمات اتخاذ شده و عدم رعایت کمترین الزامات بهداشتی و ایمنی از طریق مبادی غیر رسمی و با شناورهای غیر مجاز مبادرت به جابجایی مسافر به جزایر میکنند.

وی افزود: بی توجهی به هشدارها و تداوم چنین اقدامات مجرمانه و غیر انسانی برخورد قانونی را به همراه داشته و افراد خاطی که به هر طریق چه دلالی و اخلالگری در نظام سلامت کشور و چه جابجایی غیرقانونی مسافر که خود نمونه بارز نقض قوانین و نادیده گرفتن ضرورت و الزامات بهداشتی است به دستگاه قضا معرفی خواهند شد. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان بیان کرد: در شرایط کنونی که کشوربه لحاظ مسائل بهداشتی موقعیت خاصی قرارداشته و میل متزاید هموطنان درجهت رعایت و توصیه های بهداشتی درمانی جهت برون رفت از شرایط موجود را شاهد هستیم، متاسفانه افرادی هستند که محدودیتهای ترددی در بنادراستان را دستمایه اقدامات سود جویانه و منفعت طلبانه خود کرده اند.

وی اضافه کرد: از دریابانی استان درخواست می نماییم همچون گذشته با نظارت از تداوم چنین اقداماتی مجرمانه ای که سلامت و ایمنی  افراد جامعه را به مخاطره می اندازد، جلوگیری بعمل آورد. 

این مقام مسئول تصمیمات ستاد مقابله با شیوع ویروس کووید ۱۹ استان هرمزگان پیرامون محدویت سفر به جزایر را حسب وظایف ملی، اجتماعی و بهداشتی در مقابه و جلوگیری از سرایت و انتشار این ویروس به جزایر عنوان کرد و از هموطنان خواست به هیج عنوان از شناورهای غیرمجازی که فاقد لوازم ایمنی و بهداشتی بوده و هیچ گونه ارتباط رادیویی و مخابراتی در مواجهه با شرایط اضطرار با مراکز جستجو و نجات دریایی استان ندارند، استفاده نکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه