English

به مناسبت برگزاری رژه ملی نیروهای مسلح در بندرعباس؛

تردد دریایی مسافران از مسیر بندر پل به لافت امکان پذیر است

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: بنادر مسافری بندرعباس فردا تعطیل هستند و مسافران برای تردد به جزیره قشم میتوانند از مسیر بندرپل اقدام کنند.

تردد دریایی مسافران از مسیر بندر پل به لافت امکان پذیر است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اله مراد عفیفی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، گفت: به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و انجام رژه ملی نیروهای مسلح در کرانه آب های نیلگون خلیج فارس، بنادر مسافری مرکز استان هرمزگان فردا (یکشنبه) به حالت "تعطیلی موقت" در می آید.

وی ضمن اعلام این خبر بیان داشت: این تعطیلی که از ساعت شش صبح یکشنبه 31 شهریورماه اعمال می شود، به دلیل برگزاری رزمایش بزرگ نیروهای مسلح در کرانه آب ‌های نیلگون خلیج ‌فارس است.

وی افزود: بر همین اساس، محدودیت تردد‌های دریایی شناورهای مسافری در مسیر بندرشهید حقانی بندرعباس به جزایر قشم، هرمز و بالعکس، فردا از نخستین ساعات صبحگاهی آغاز و تا ساعت 11 صبح ادامه خواهد داشت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: در این پنج ساعت تعطیلی موقت بزرگترین پایانه مسافری دریایی ایران (بندر شهید حقانی)، مسافران دریایی برای سفر به جزیره قشم و جزایر پیرامونی آن می‌توانند از مسیر جایگزین پیش بینی شده در فاصله 70 کیلومتری غرب شهر بندرعباس (پل به لافت) رفت و آمد کنند.

گفتنی است؛ بیش از 90 درصد حجم کل سفرهای دریایی کشور از طریق بنادر دوازده گانه مسافری استان هرمزگان صورت می‌گیرد که عمده ترددها، از بندرعباس به جزیره قشم و از بنادر غرب استان همچون چارک و آفتاب به مقصد جزیره کیش صورت می پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه