English

تست کرونا ۱۲ نفر در کرمانشاه مثبت است/دو نفر تاکنون فوت‌شده‌اند

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در استان کرمانشاه با اعلام این خبر که از ابتدای انتشار ویروس تاکنون 12 مورد مثبت ثبت‌شده است، گفت: از این تعداد دو مورد فوتی در کرمانشاه داشته‌ایم.

تست کرونا 12 نفر در کرمانشاه مثبت است/دو نفر تاکنون فوت‌شده‌اند

رئیس مرکز بهداشت استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه با اعلام این خبر که از بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا در کل استان جواب 12 نفر تاکنون مثبت بوده است، ابراز داشت: از تعداد افراد بستری‌شده در بیمارستان گلستان کرمانشاه و مابقی در بیمارستان‌های کل استان در حال خدمات گیری بیمارستانی مقابله با کرونا در کرمانشاه هستند.

شکیبا از اعلام آمادگی کامل بیمارستان‌ها در سطح شهرستان‌های استان کرمانشاه خبر داد و ابراز داشت: در صورت همکاری مردم در رعایت موازین بهداشتی، شیوع بیماری کرونا در کرمانشاه تحت کنترل خواهد بود.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در استان کرمانشاه ضمن دعوت از افرادی که دچار عفونت‌های تنفسی هستند، برای انجام آزمایش تست کرونا، اظهار داشت: می‌توانند با مراجعه به‌تمامی مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و مطب‌ها از اقدامات اولیه توسط پزشک بهره‌مند شوند و چنانچه فرد مراجعه‌کننده مشکوک به کرونا تشخیص داده شود به بیمارستان گلستان کرمانشاه ارجاع می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه