English

در راستای مقابله با ویروس کرونا؛

جمعه غریبان و آخر سال به آرامستان کرمانشاه مراجعه نکنید

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های کرمانشاه گفت: بنا داریم امسال و با توجه به خطر انتشار کرونا ویروس تردد در دو هفته پایانی سال ۹۸ را در آرامستان‌های کرمانشاه کنترل کنیم.

جمعه غریبان و آخر سال به آرامستان کرمانشاه مراجعه نکنید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال ۹۸ و فرارسیدن جمعه غریبان و آخر سال و همچنین خطر شیوع کرونا ویروس مدیرعامل سازمان آرامستان‌های کرمانشاه ضمن احترام به سنت‌ها و رسومات از همشهریان کرمانشاهی خواست با عدم مراجعه به باغ فردوس و بهشت‌زهرا (س) در کنترل ویروس کرونا در کرمانشاه به مجموعه‌های بهداشتی کمک کنند.

حجت‌الاسلام شیرین‌سخن افزود: بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تجمع بر مزار درگذشتگان بزرگ‌ترین تهدید برای سلامت بازماندگان است و به همین دلیل باید تردد در دو هفته آخر سال به‌صورت محدود و کاملاً کنترل‌شده باشد تا از انتشار این ویروس جلوگیری شود.

حجت‌الاسلام شیرین‌سخن ادامه داد: در صورت مراجعه در جمعه غریبان و آخر سال به آرامستان‌ها از همراه آوردن کودکان، کهن‌سالان و افرادی که ناراحتی‌های تنفسی دارند خودداری نمایید و از توزیع مواد خوراکی با عناوین نذورات و خیرات خودداری گردد.

وی یادآور شد: به‌مانند سال‌های گذشته از ورود وسایل نقلیه در این دو روزبه محوطه آرامستان‌ها جلوگیری به عمل می‌آید و به دلیل خطر انتشار ویروس کرونا امکان به‌کارگیری خودروهای نقلیه عمومی مانند ون که سنوات گذشته مورداستفاده قرار می‌گرفت مقدور نیست.

وی با اشاره به اینکه روزانه تمامی تجهیزات و بخش‌های مختلف ازجمله غسالخانه، سالن‌های تدفین و انتظار شست‌وشو و ضدعفونی می‌شوند، تصریح کرد: آموزش‌های لازم در این رابطه به‌تمامی کارکنان شاغل در این سازمان داده‌شده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌ها در پایان ضمن تشکر از همراهی همشهریان در رعایت نکات بهداشتی و دوری از تجمعات در مقابله با کرونا در کرمانشاه، درخواست کرد: در دو هفته پایانی سال و با توجه به خطرات احتمالی کرونا ویروس از مراجعه به آرامستان خودداری نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه