English

تست‌های تشخیص کرونا در کرمانشاه گرفته می‌شود

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در استان کرمانشاه آغاز به کار آزمایشگاه مرجع تشخیص کرونا در کرمانشاه خبر داد و گفت: ازاین‌پس تست‌های تشخیص کرونا در کرمانشاه انجام می‌شود.

تست‌های تشخیص کرونا در کرمانشاه گرفته می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس مرکز بهداشت استان کرمانشاه با اعلام خبر راه‌اندازی آزمایشگاه مرجع تشخیص ویروس کرونا در کرمانشاه، ابراز داشت: با راه‌اندازی این آزمایشگاه، کیت‌های تشخیص بیماری کرونا به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تحویل‌شده و ازاین‌پس تست‌های تشخیص کرونا در کرمانشاه انجام می‌شود.

 ابراهیم شکیبا بابیان این مطلب که فقط شش دانشگاه علوم پزشکی در سطح کشور مجهز به امکانات آزمایشگاهی تست کرونا هستند، تأکید کرد: کرمانشاه با مجهز شدن به این آزمایشگاه به‌عنوان مرجع تشخیص کرونا در کشور فعالیت دارند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در استان کرمانشاه مدت‌زمان تست اولیه تشخیص کرونا را ۲۴ ساعت عنوان کرد و افزود: در صورت مثبت بودن، از بیمار تست تأییدیه گرفته که جواب نهایی آن‌هم ۴۸ ساعت زمان می‌برد.

وی ضمن دعوت از افرادی که دچار عفونت‌های تنفسی هستند، برای انجام آزمایش تست کرونا، اظهار داشت: می‌توانند با مراجعه به‌تمامی مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و مطب‌ها از اقدامات اولیه توسط پزشک بهره‌مند شوند و چنانچه فرد مراجعه‌کننده مشکوک به کرونا تشخیص داده شود به بیمارستان گلستان کرمانشاه ارجاع می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه