English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

بهترین راهکار برای مراقبت از کرونا ماندن در خانه است

دکتر مرادی گفت: به مردم کرمانشاه توصیه می‌کنیم برای مقابله با کرونا در خانه بمانند و مشارکت مردم در انجام اقدامات پیشگیرانه و رعایت بهداشت فردی تاکنون بسیار مطلوب بوده است.

بهترین راهکار برای مراقبت از کرونا ماندن در خانه است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تأکید بر اینکه مشارکت مردم در انجام اقدامات پیشگیرانه از کرونا و رعایت بهداشت فردی تاکنون بسیار مطلوب بوده و این مهم را با جدیت انجام بدهند، بیان داشت: خدمتگزاران و جهادگران سلامت در صف مقدم با تمام وجود برای خدمت به مردم و بیماران کرونا در کرمانشاه آمادگی کامل دارند و عبور از این بحران با مشارکت مردم امکان‌پذیر است.

وی گفت: با توجه به انجام اقدامات پیشگیرانه و مشارکت بسیار مطلوب مردم خوشبختانه هم‌اکنون به لحاظ آماری جزء استان‌های هستیم که در شرایط مناسبی قرار داریم.

مرادی افزود: پیش‌بینی امکانات لازم برای ارائه خدمات در این بحران برای خدمتگزاری به بیماران احتمالی انجام‌شده است و برای مدیریت این بحران نیازمند همراهی بیشتر مردم در رعایت بهداشت فردی و انجام اقدامات پیشگیرانه هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان داشت: حضور فعال و مدیریت استاندار کرمانشاه در تمامی مراحل این بحران شیوع کرونا در کنار همراهی همه دستگاه‌های اجرایی سبب شده امروز امکان خدمت‌رسانی به مردم تسهیل و میسر شود و پیش‌بینی‌های لازم هم انجام‌شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه