English

با دستور مقام قضایی؛

پلمب انبار متخلف احتکار دستکش بهداشتی در بندرعباس

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از کشف و شناسایی انبار نگهداری 237 هزار عدد دستکش بهداشتی احتکار شده در بندرعباس خبر داد.

پلمب انبار متخلف احتکار دستکش بهداشتی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، تصریح کرد: با توجه به انتشار سریع ویروس کرونا در کشور و استان و همچنین نیاز شدید و حیاتی عموم مردم به اقلام بهداشتی و مواد شوینده، در پی تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه، دستگاه قضایی استان هرمزگان با محوریت دادسراهای عمومی و انقلاب به منظور برخورد قاطعانه با محتکرین اقلام بهداشتی،  نظارت و کنترل صنوف و انبارها را با جدیت در دستور کار خود قرار داده است. 

 

صالحی تصریح کرد: در این راستا به دستور مقام قضایی و با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی یک انبار احتکار اقلام بهداشتی در یکی از محلات بندرعباس شناسایی و در بازرسی از انبار مورد نظر 237 هزار عدد دستکش بهداشتی و 50 لیتر مایع ضد عفونی کننده کشف و ضبط شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطر نشان کرد: بنابر گزارش ضابطین، ارزش تقریبی این اقلام احتکار شده 2 میلیارد و 500 میلیون ریال است و در این رابطه یک متهم دستگیر و با هماهنگی مقام قضایی انبار مورد نظر پلمب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه