English

۵۰ بیمار مبتلابه کرونا در کرمانشاه بستری هستند/ فوتی‌های احتمالی را وزارت بهداشت اعلام می‌کند

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در استان کرمانشاه از بستری شدن 50 بیمار مبتلابه کرونا در کل استان خبر داد و گفت: اغلب این بیماران در بیمارستان مستقل گلستان کرمانشاه تحت مداوا هستند.

50 بیمار مبتلابه کرونا در کرمانشاه بستری هستند/ فوتی‌های احتمالی را وزارت بهداشت اعلام می‌کند

رئیس مرکز بهداشت استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، ضمن اعلام آماده‌باش کامل مراکز بهداشتی کرمانشاه در مقابله با کرونا، ابراز داشت: در حال حاضر 50 بیمار مبتلا و با مشکوک به بیماری کرونا در کرمانشاه در کل استان بستری هستند.

شکیبا بابیان این مطلب که تاکنون مورد فوتی جدیدی در خصوص بیماری کرونا در کرمانشاه جز دو مورد روزهای گذشته ثبت‌نشده است، اظهار داشت: بنا بر تأکید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، اعلام فوتی‌های احتمالی بیمار کرونا تنها از طریق این وزارتخانه اعلام خواهد شد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در استان کرمانشاه ضمن دعوت از افرادی که دچار عفونت‌های تنفسی هستند، برای انجام آزمایش تست کرونا، اظهار داشت: می‌توانند با مراجعه به‌تمامی مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و مطب‌ها از اقدامات اولیه توسط پزشک بهره‌مند شوند و چنانچه فرد مراجعه‌کننده مشکوک به کرونا تشخیص داده شود به بیمارستان گلستان کرمانشاه ارجاع می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه