English

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی؛

نماینده اصلح باید مخالف با فساد اقتصادی و سیاسی باشد

امام‌جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه بصیرت و بینش سیاسی لازمه نماینده مجلس است، گفت: یک نماینده اصلح و مردمی باید مخالف با فساد اقتصادی و سیاسی باشد.

نماینده اصلح باید مخالف با فساد اقتصادی و سیاسی باشد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان در جمع نمازگراران بندرعباس با اشاره به حضور گسترده و با شکوه مردم بندرعباس، اذعان داشت: مشارکت همگان در انتخابات یک اصل مهم است و همه باید با هر گرایشی در انتخابات نسبت به سرنوشت خود حساس باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه مردم هرمزگان بار دیگر در عرصه انتخابات حماسه ساز می شوند و مشارکت بالایی را در انتخابات رقم خواهند زد، افزود: مردم استان هرمزگان از نخستین ساعت آغاز انتخابات، حضور گسترده و باشکوهی در پای صندوق های رای داشته اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با عنوان اینکه یک نماینده اصلح و مردمی باید مخالف با فساد اقتصادی و سیاسی باشد، تشریح کرد: مردم باید با حضور به موقع خود پای صندوق های رای به جهانیان بفهمانند برای همیشه از این انقلاب و نهضت حسینی دست نخواهند کشید.

امام‌جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه احتکار حرام است، گفت: فردی که دست به احتکار می زند قطعا" در بی نظمی و دامن زدن به مسائل و مشکلات اقتصادی نقش مضاعفی خواهد داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه در این میان احتکار از بدترین مفاسد اقتصادى است که اسلام از آن به شدت نهى کرده است، خاطر نشان کرد: احتکار به پیکره اقتصاد جامعه ضربه وارد کرده و نرخ کالاها را بالا برده و مردم را از لحاظ معیشتی در تنگنا قرار می‌دهد.

وی با تاسف از اینکه بدترین آفت این است که یک بازاری برای مجاب کردن مشتری به خرید قسم بخورد، ابراز کرد: کاسب باید در زندگی اش به دنبال خیر و برکت حاصل از رضایت مشتری اش، باشد وگرنه انسان حریص هیچ گاه به زیادی روزی از راه حلال نخواهد رسید.

امام‌جمعه بندرعباس با خرسندی از اینکه حضور مردم، بیانگر مشارکت گسترده و حداکثری آنها در راستای انتخاب نمایندگان خود در خانه ملت است، ادامه داد: مردم نماینده‌ای را انتخاب کنند که شجاع، مردمی، ساده‌زیست، نترس در مقابل نظام استکباری، متناسب با گام دوم انقلاب بوده، حرف و عملش یکی باشد و سوابق نیک داشته باشد.

وی افزود: دانش معماری در ایران اسلامی نسبت به گذشته پیشرفت داشته است اما متأسفانه گاها" در ساخت‌وسازهای کنونی شاهد بی توجهی به استکام بناها هستیم که امید است به این موضوع توجه ویژه ای شود.

امام‌جمعه بندرعباس با درخواست اینکه آموزش و پرورش به فکر آماده کردن نسل جوان برای فرمان برداری از مقام معظم رهبری باشد، گفت:  امروز نیاز به یک مجلس شورای اسلامی شجاع و انقلابی داریم تا بتواند سیلی محکم به استکبار بزند و گرفتار زد و بند نشود.

وی در بخش دیگری از سخنان هود با بیان اینکه مجلس پویا و متخصص و دانا می‌تواند مشکلات مردم را با وضع قوانین مطلوب بهبود بخشد، تصریح کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی است زیرا همه ما باید با مشارکت در عرصه های ملی و انقلابی نسبت به امام و شهدا ادای دین کنیم و به سرنوشت کشور اهمیت دهیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی با بیان اینکه بصیرت و بینش سیاسی لازمه یک نماینده مجلس است،افزود: مجلس نیازمند افرادی مکتبی و متخصص است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه