English

علی صالحی:

نظارت بر انتخابات تا آخرین لحظه ادامه خواهد داشت

رئیس کل دادگستری دادگستری هرمزگان گفت: تمامی مراحل اجرای فرآیند انتخابات و اقدامات نامزدها و هواداران آنها تا آخرین لحظه رصد و نظارت می شود.

نظارت بر انتخابات  تا آخرین لحظه ادامه خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به همراه دیگر مسئولین قضایی استان در اولین دقایق آغاز روند اجرایی انتخابات و همراه با آحاد مختلف از ملت حماسه ساز ایران اسلامی ، با حضور در  مسجد قدس بندرعباس رأی خود را به صندوق اخذ آراء انداختند.

علی صالحی پس از مشارکت در رأی گیری، طی سخنانی ضمن تأکید بر لزوم سبقت در کار نیک ،به آحاد مردم سفارش کرد : در تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی از اولین لحظات آغاز رأی گیری به پای صندوق های اخذ آراء بشتابند و با احساس مسئولیت انقلابی و از روی تشخیص و آگاهی رأی خود را به صندوق بیاندازند.

وی در ادامه افزود: مردم همیشه در صحنه استان هرمزگان با مشارکت قانونمند ،پرشور و سرنوشت ساز خود در انتخابات و با متابعت از رهنمودهای داهیانه رهبر فرزانه انقلاب ، ضمن خلق حماسهٔ حضور ، برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر افتخار خود رقم زدند و جلوه های بی نظیری از وفاداری به آرمان های امام راحل عظیم الشأن (ره) و شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی را به منصه ظهور رساندند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به این مطلب که در روزهای تبلیغات ، عموم مردم با حفظ هوشیاری و وحدت ،صحنه های بی بدیلی از همدلی ،قانونگرایی و بصیرت را به نمایش گذاشتند خواستار ادامه حفظ انسجام و  همکاری مردم با مسئولین اجرایی و نظارتی در روند برگزاری انتخابات تا پایان مراحل شمارش آراء و اعلام نتایج نهایی گردید.

رئیس شورای پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی و عضو هیأت نظارت بر انتخابات استان هرمزگان گفت : تمامی مراحل اجرای فرآیند انتخابات و اقدامات نامزدها و هواداران آنها تا آخرین لحظه رصد و نظارت می شود.

صالحی تأکید کرد: در صورت بروز تخلف و جرائم انتخاباتی برای متخلفین پرونده قضایی تشکیل می شود.

این مقام قضایی افزود: در تمام شهرستان ها و حوزه‌های قضایی استان شعب ویژه ای برای رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی تشکیل‌شده که به‌صورت خارج از نوبت و سریع به جرائم و تخلفات رسیدگی خواهند کرد.

وی یادآور شد: ایجاد فضای با نشاط انتخاباتی تنها در سایه عمل به قانون و احترام به مقررات موضوعه عملی و اجرائی است.

صالحی همچنین بر استفاده از تجربیات موفق گذشته برای تحقق انتخاباتی موفق تأکید کرد و افزود: اگر نامزدها ، هواداران و همه اعضاء و متولیان امر انتخابات به وظایف قانونی خود عمل نمایند شاهد هیچ انحراف و قانون شکنی نخواهیم بود.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان همچنین رسالت ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی را جلب اعتماد عمومی در جهت تأثیرگذاری آراء مردم در سرنوشت جامعه دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه