English

سعید ناجی:

انتخابات هرمزگان الکترونیکی برگزار می ‌شود

رییس ستاد انتخاباتی هرمزگان، گفت: با هماهنگی صورت گرفته بخش زیادی از فرایند برگزاری انتخابات به جز اخذ و شمارش رای الکترونیک است.

انتخابات هرمزگان الکترونیکی برگزار می ‌شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سعید ناجی رییس ستاد انتخاباتی هرمزگان، گفت: انتخابات به عنوان یک ثمره بزرگ، تاثیرگذار و منحصر به فرد از انقلاب برای ما به یادگار مانده و به عنوان یک رکن در ساختارنظام سیاسی کشور مطرح بوده و هست، اگر خداوند در قرآن کریم تاکید می فرمایند که سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهیم مگر خودشان اراده کنند، نشان از تاکیدات دینی منطبق با این اصل است.

ناجی در ادامه افزود: ورود به عرصه برگزاری انتخابات نیازمند رعایت اصل بی طرفی است و اگر فردی به هر طریقی به شخص یا گروهی خود را وام دار می داند باید از حضور در این عرصه اجتناب کند.

رییس ستاد انتخاباتی هرمزگان با اشاره به اینکه بیش ازچهار هزار نفر در هرمزگان امنیت هزار و ۳۱۸ شعبه و صندوق اخذ رای را تامین می‌کنند، افزود: همه تمهیدات لازم از جمله دستگاه‌های احراز هویت، صندوق‌ها و نیروی انسانی پای صندوق‌ها هم پیش بینی شده است.

ناجی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اجرا، نظارت و بازرسی و تامین امنیت هر صندوق بر عهده بیش از بیست نفر است، گفت: برای شرایط خاص و در مناطق کوهستانی سه فروند بالگرد پیش بینی شده است و وسایل نقیه دولتی و غیردولتی آماده شده است.

رییس ستاد انتخاباتی هرمزگان، گفت: با هماهنگی صورت گرفته بخش زیادی از فرایند برگزاری انتخابات به جز اخذ و شمارش رای الکترونیک است.

ناجی رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان  از انصراف یک نامزد دیگر نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در غرب استان خبر داد و گفت: در آخرین روز از مهلت تبلیغات انتخاباتی، یک کاندیدای دیگر از رقابت انتخابات مجلس شورای اسلامی استان انصراف داد، در حال حاضر  ۴۵ نفر در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: با انصراف این کاندیدا، تعداد بانوان حاضر در عرصه رقابت انتخاباتی استان به 6 نفر رسید.

ناجی با بیان اینکه یک میلیون و ۱۷۴ هزار و ۱۶۴ نفر واجد شرایط رای در هرمزگان هستند، گفت: بیش از هزار و پانصد دستگاه احراز هویت در شعبه‌های اخذ رای در نظر گرفته شده است.

هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ۵ نماینده دارد که ۳ نفر از حوزه مرکزی، یک نفر از شرق و یک نفر از غرب استان به مجلس یازدهم راه خواهند یافت.

شایان ذکر است؛ یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه دوم اسفندماه برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه