English

فریدون همتی:

تمامی ارکان جمهوری اسلامی ایران بر پایه رای مردم تعیین می‌شوند

استاندار هرمزگان با صدور پیامی از اقشار مختلف مردم شریف هرمزگان برای حضور گسترده و مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه دوم اسفند، دعوت کرد.

تمامی ارکان جمهوری اسلامی ایران بر پایه رای مردم تعیین می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی در این پیام آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برگزاری انتخابات و تعیین سرنوشت کشور به دست مردم، یکی از برکات و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران براساس مردم سالاری دینی انجام شده است.

تمامی ارکان جمهوری اسلامی ایران بر پایه رای مردم تعیین می‌شوند و و این مردم هستند که از طریق انتخابات در تعیین سرنوشت کشور نقش اساسی را دارند.

اکنون که در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم، استان هرمزگان با به کارگیری تمامی امکانات و تلاش های گسترده مجموعه ستاد انتخابات در استان و تمامی شهرستان‌ها و تلاش هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات، آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم است.

با توجه به جایگاه و اهمیت ویژه مجلس شورای اسلامی در جمهوری اسلامی ایران و همچنین منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل مجلس قوی با پشتوانه گسترده آرای مردم، لازم است تا بار دیگر در کنار هم حضور گسترده‌ای در انتخابات داشته باشیم.

اینجانب از اقشار مختلف مردم شریف استان هرمزگان که همواره پایبندی خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشان داده‌اند و در انتخابات نیز حضوری باشکوه داشته‌اند، دعوت می نمایم تا این بار نیز در روز جمعه دوم اسفند ماه در پای صندوق های رای حاضر شده و بار دیگر اقتدار و صلابت کشورمان را با مشارکت حداکثری در انتخابات نشان دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه