English

فریدون همتی:

تمهیدات لازم برای انتخاباتی پرشور در دست بررسی است

تاکید استاندار هرمزگان بر رعایت اصل بی طرفی در انتخابات مجلس یازدهم و حضور شکومند مردم انقلابی در راه پیمایی 22 بهمن برای انسجام و تجدید خاطر با ارمان های نظام

 تمهیدات لازم برای انتخاباتی پرشور در دست بررسی است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان گفت: تمامی امکانات و تمهیدات در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم در نظر گرفته شود.

استاندار هرمزگان چهارشنبه شب(دوم بهمن ماه) در گردهمایی استانداران و بخشداران استان هرمزگان با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: فرمانداران و بخشداران به عنوان مسئولان اصلی برگزاری و اجرای انتخابات باید آمادگی لازم را جهت اجرای دقیق فرآیندهای انتخابات داشته باشند.

وی ادامه داد: فرمانداران و بخشداران برای اینکه بتوانند به این مسئولیت مهم خود به نحو مطلوب عمل کنند، تمامی موارد مرتبط با انتخابات را به صورت منظم مرور و مورد بررسی قرار دهند.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: تمامی امکانات و تمهیدات در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم در نظر گرفته شود.

همتی با تاکید بر اولویت قرار دادن رعایت اصل بی طرفی در اجرا و برگزاری انتخابات، تصریح کرد: رعایت دقیق قانون یک اولویت اساسی برای مسئولان اجرای انتخابات می باشد و در این راستا فرمانداران و بخشداران باید به وظایف خود به طور دقیق بر اساس قانون عمل کنند.

وی افزود: ما به عنوان مجریان برگزاری انتخابات باید تلاش کنیم تا انتخاباتی قانونمند، شفاف و با حضور و مشارکت حداکثری مردم برگزار شود و اوج نشاط سیاسی و اقتدار و عزت کشور را در این عرصه به منصه ظهور برسانیم.

استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به ورود به ماه بهمن و در پیش بودن ایام الله دهه مبارک فجر، خاطرنشان کرد: برای بزرگداشت این ایام الله مبارک و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، برنامه های مناسب در راستای ایجاد شادابی و نشاط بیشتر در تمامی مناطق استان برگزار شود.

همتی خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز سال آینده، فرمانداران و بخشداران از هم اکنون آمادگی لازم را برای پذیرش و ارائه خدمات به گردشگران در سراسر استان با در نظر گرفتن تمامی امکانات را داشته باشد.

تاکید ایشان بر روند اجرای پروژه های مختلف عمرانی، اقتصادی و توسعه‌ای در شهرستان ها و بخش های مختلف توسط فرمانداران و بخشداران و کنترل، ارزیابی و پیگیری های لازم در راستای تسریع در تکمیل این پروژه ها بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه