English

سعید ناجی خبر داد؛

استفاده از بالگرد در جابجایی شعب سیار شهرستان بشاگرد

رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: تاکنون چهار سورت پرواز به منظور جابجایی شعب سیار در منطقه بشاگرد صورت گرفته و دو بالگرد نیز در شهرستان های ابوموسی و بندرلنگه در حال انتقال شعب است.

استفاده از بالگرد در جابجایی شعب سیار شهرستان بشاگرد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سعید ناجی رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: با توجه به وجود دستگاه احراز هویت در کلیه شعب استان و برابر هماهنگی‌های ستاد نهاد کشور و موافقت شورای نگهبان، ضرورتی برای ثبت اثر انگشت نیست.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان با اشاره به انتقال صندوق های سیار با بالگرد در استان، گفت: تا کنون چهار سورت پرواز به منظور جابجایی شعب سیار در منطقه بشاگرد صورت گرفته و دو بالگرد نیز در شهرستان های ابوموسی و بندرلنگه در حال انتقال شعب است.

وی با اشاره به تعدادی از نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم ، یادآور شد: در حال حاضر 44 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان برای کسب 5 کرسی در مجلس با هم رقابت می‌کنند.

ناجی  با بیان اینکه مردم بار دیگر حماسه‌ای بزرگ خواهند آفرید، خاطرنشان کرد: مردم استان هرمزگان می‌توانند در 1318 شعبه اخذ رأی حضور یافته تا آراء خود را به صندوق‌های رأی بیندازند.

رییس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان،  گفت: ارتباط با تمام شعبه ها به صورت آن لاین برقرار است و تدابیر لازم برای تامین امنیت مکان برگزاری انتخابات هم اندیشه شده است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه