English

رئیس کل دادگستری استان کردستان:

ارتقای سطح خدمات قضایی در جامعه با کمک و همیاری نخبگان میسر است

رییس کل دادگستری استان کردستان با اشاره به تاکیدات رییس محترم قوه قضاییه بر استفاده از نخبگان گفت: ارتقای سطح خدمات قضایی در جامعه با کمک و همیاری نخبگان میسر است.

ارتقای سطح خدمات قضایی در جامعه با کمک و همیاری نخبگان میسر است

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محمد رضا مترقب در اولین جلسه هم اندیشی مسئولان قضایی استان با نخبگان کردستان با اعلام این مطلب اظهار داشت : استفاده از ظرفیت نخبگان در دستگاه قضایی استان منجر به رضایتمندی ارباب رجوع خواهد شد .

رئیس کل دادگستری استان کردستان در ابتدای این جلسه با اشاره به تاکیدات ریاست محترم قوه قضاییه بر استفاده از ظرفیت نخبگان در دستگاه قضایی بیان داشت : کمیته ای در دادگستری استان کردستان تشکیل شده تا با شناسایی نخبگان استان از وجود آنها در ارتقای برنامه ها در جهت رضایتمندی ارباب رجوع استفاده نماید .

وی بر لزوم افزایش اگاهی های حقوقی جامعه و نهادینه کردن فرهنگ مشاوره تاکید کرد و افزود : قاضی ملزم به ارائه مشاوره حقوقی نیست و واحد ارشاد و مشاوره حقوقی برای این امر در دادگستری استان کردستان فعال است و مردم باید از این طریق از اتلاف وقت و  هزینه خود جلوگیری نمایند .

مترقب خاطرنشان ساخت : در دادگستری استان کردستان بدنبال راهکارهایی اجرایی هستیم تا با استفاده از پیشنهادات مفید نخبگان در جهت ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان با امکانات موجود استفاده شود .

رئیس کل دادگستری استان کردستان در ادامه افزود : ارتقای سطح خدمات قضایی در جامعه با کمک و همیاری نخبگان در دسترس است و امیدواریم با استفاده از این ظرفیت بالا رضایتمندی ارباب رجوع حاصل شود .

در ادامه این جلسه نخبگان حاضر در جلسه به ارائه پیشنهادات و مسایل مختلف پرداخته و راهکارهایی را در خصوص پیشبرد امور ارائه دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه