English

رئیس کل دادگستری استان کردستان اعلام کرد:

برخورد دستگاه قضا با تخلفات انتخاباتی در کمترین زمان ممکن

رئیس کل دادگستری استان کردستان با اشاره به لزوم برگزاری انتخابات سالم اظهار داشت: دستگاه قضا با عزمی جدی با متخلفان انتخابات در کمترین زمان ممکن برخورد جدی خواهد کرد.

برخورد دستگاه قضا با تخلفات انتخاباتی در کمترین زمان ممکن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محمدرضا مترقب شامگاه سه‌شنبه در نشست ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی استان کردستان اظهار داشت: استفاده از هر وسیله‌ای برای پیروزی در انتخابات امری ناشایست است و دستگاه قضایی با افرادی که بخواهند به بهانه ایجاد شور انتخاباتی از موقعیت سوء استفاده کنند، با تشکیل پرونده قضایی به تخلفات آنها در کمترین زمان ممکن رسیدگی خواهد کرد.

وی تمامی دستگاه‌های اجرایی و در رأس آن استانداری کردستان را به مشارکت در برخورد با تخلفات انتخاباتی فراخواند و افزود: دادگستری در حوزه برخورد با تخلفات کارکنان دولت در انتخابات بسیار قاطع است و با مدیرانی که فضا را به نفع کاندیدای خاصی آماده می‌کنند بشدت برخورد خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان ضمن اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات پیش رو تاکید کرد: مسئولین باید بسترها را برای افزایش مشارکت پرشور مردم فراهم کرده و صداو سیما و سایر رسانه‌ها نیز با انعکاس عملکرد مسئولان در خنثی سازی دسیسه‌های دشمن که در صدد القای ناامیدی مردم هستند، نقش خود را ایفا کنند.

رضا اعظمی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و دبیر این نشست نیز از تشکیل این ستاد در شهرستان‌ها خبر داد و گفت: در این راستا یک هزار و 300 نفر از دیده‌بان‌های مردمی برای رصد تخلفات فعال شده اند و مقرر است تا دوره های آموزشی برای مسئولین هیات‌های دیده‌بانی برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی