English

هویت رای دهندگان الکترونیکی احراز می شود

فرماندار کرج گفت: در انتخابات پیش رو هر کارت ملی فقط یک بار قابلیت استفاده دارد و پس از اولین استفاده در تمامی شعب اخذ رای ثبت می شود.

هویت رای دهندگان الکترونیکی احراز می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، غفور قاسم‌پور گفت: اظهار کرد: در مجموع ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی و نظارتی بر روند برگزاری انتخابات پیش رو در حوزه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا حضور فعال دارند.

وی ادامه داد: ۲۵۰۰ نفر از این افراد مسئول تامین امنیت انتخابات در ۷۰۴ شعبه اخذ رای در این حوزه هستند.

قاسم‌پور با بیان اینکه در انتخابات امسال به جای لپ‌تاپ و کامپیوتر از دستگاه‌های احراز هویت استفاده می‌شود، گفت: با استفاده از این دستگاه فرآیند احراز هویت رأی‌دهنگان در انتخابات پیش رو به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استفاده از این دستگاه سلامت انتخابات را بالا می برد، توضیح داد: هر کارت ملی فقط یکبار در دستگاه‌های احراز هویت قابل استفاده است و پس از اولین استفاده، همه دستگاه‌ها در سایر شعب اخذ رای در سراسر کشور این کارت را شناسایی می‌کنند که یکبار استفاده شده است.

قاسم پور تصریح کرد: همه این اقدامات در حال انجام است تا زمینه اخذ رای مردم تسهیل شود و اعتماد مردم به سیستم رأی گیری افزایش یابد.

فرماندار کرج گفت: مجریان و بازرسین  انتخابات باید در جهتی حرکت کنند که رأی مردم راحت‌تر اخذ شود و مردم برای رأی دادن مدت زمان کمتری در صف بایستند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه