English

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

مهمترین کار وزارت کشور برگزاری انتخابات است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از برگزاری انتخابات بعنوان مهمترین کار وزارت کشور نام برد و فرمانداران را به برگزاری جدی و سالم انتخابات توصیه کرد.

مهمترین کار وزارت کشور برگزاری انتخابات است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حسین خوش اقبال در همایش فرمانداران استان کردستان که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: بازتاب خدمات نظام و دولت و اطلاع رسانی آن خدمات می تواند به ایجاد نشاط و امیدواری در جامعه کمک کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: فرمانداران با تمهیدات گوناگون زمینه مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات سال جاری را فراهم کنند.

خوش اقبال اظهار داشت: مهمترین کار وزارت کشور برگزاری انتخابات است و فرمانداران باید با جدیت و برنامه ریزی به فضای انتخابات ورود و زمینه حضور ومشارکت حداکثری مردم را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری و برگزاری انتخابات مورد وثوق همه جریانات سیاسی داخل نظام باید مورد توجه باشد، اضافه کرد: لازم است فرمانداران در شهرستان‌ها با برآورد دقیق از حوزه انتخابیه بر قانون اشرافیت کامل داشته باشند.

خوش اقبال بر زمینه سازی برای حضور بانوان در عرصه انتخابات نیز تاکید کرد و یادآور شد: تلاش شود از بانوان در هیات های اجرایی استفاده کرده و معتمدین هر شهرستان نیز شناسایی و معرفی شوند.

وی شناسایی محل های اخذ رای، استفاده از ظرفیت شوراها و دهیاری‌ها و روحانیون را خواستار شد و تاکید کرد: در هفته دولت و تا زمان برگزاری انتخابات در اسفندماه از تریبون های مختلف خدمات نظام و دولت را به مردم اطلاع رسانی کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه