English

فرماندار شهرستان خمینی شهر خبر داد:

افتتاح ۴۷ پروژه همزمان با دهه فجر در شهرستان خمینی شهر

فرماندار شهرستان خمینی شهر از افتتاح 47 پروژه با همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان خمینی شهر خبر داد.

افتتاح 47 پروژه همزمان با دهه فجر در شهرستان خمینی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمود مسلم زاده گفت: 47 پروژه با اعتباری بالغ بر 65میلیارد تومان در دهه مبارک فجر در شهرستان خمینی شهر افتتاح و به بهره برداری می رسد.

محمود مسلم زاده در آیین گشایش سالن چند منظوره بحران ضمن گرامیداشت یاد و نام امام راحل گفت: 65 میلیارد تومان صرف 47 پروژه در بخشهای مختلف اعم از جهاد کشاورزی، شهرداری، اداره برق و .. صورت گرفته است و 25 پروژه که بالغ بر سی وپنج میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است تعداد هشت پروژه با حضور مهندس غلامی معاون امور عمرانی استانداری افتتاح شد.

وی افزود: شهرستان خمینی شهر  2300 شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی نموده است و پتانسیل های بسیار زیادی که در شهرستان موجود است و در دیداری که با مقام معظم رهبر انقلاب داشتیم گزارش مبسوطی در باره برنامه های شهرستان خمینی شهر ارائه شد و با توجه به مورد اهمیت بودن  خمینی شهر دستوراتی فرمودند.

مسلم زاده بیان داشت: درخمینی شهر فرمانداری ارتقا رتبه 3 به 2 را شاهد بودیم و شهرداری در رتبه دهم شهرداری ها جای گرفت و قطعا این ارتقا را نیز در  نیروی انتظامی نیز می توانیم داشته باشیم.

فرماندار خمینی شهر ادامه داد: فرمانداری خمینی شهر برای اولین بار طرح اطلس جغرافیایی اجرا شد که محله محوری راس این اطلس است و سرانه  هر محله را احصا کرده تا هر دستگاهی از خدمت رسانی به محله ها آگاهی داشته باشدو وظایف خود را به سهولت انجام دهند.

مسلم زاده از تهیه اطلس امنیتی خبرداد و افزود: تدوین و تهیه اطلس امنیتی باعث شد در زمان اغتشاشات خمینی شهر از آرامش کامل برخوردار باشد و فیبر نوری از دیگر کارهای  انجام شده فرمانداری است.

وی از  نقشه راه سلامت صحبت کرد و اظهار داشت: افق سلامت در دوبحث بهداشت و درمان محوریت دارد و نظام ارجاع الکترونیکی در کشور برای اولین بار در خمینی شهر اجرایی گردید و 4 بیمارستان موجود در شهرستان با تمام زیر ساختها آماده خدمت رسانی به مردم است و توریست سلامت با مزایایی که در شهرستان موجود است برنامه ریزی شده است.

فرماندار شهرستان در بحث نوسازی و بهسازی و آموزش اداره آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر گفت: ارتقا بحثهای آموزشی از اولویت برخوردار است ؛ 28مدرسه فرسوده در شهرستان موجود است که با خیرین در این زمینه جهت عمران آن بحث و تبادل نظر شده است.

محمود مسلم زاده در بحث سه شهرک برق و الکترونیک و مواد غذایی و حوله بافی گفت: پانزده سال این قضیه راکد مانده است و قصد جذب سرمایه گذار در این شهرک ها را داریم که طرح خلعیت در حال اجرا شدن است و  شهرک حوله بافی در زمانی هفتاد درصد حوله کشور را تامین می کردکه  یکی از مهم ترین شهرک های صنعتی است.

وی در بحث کشاورزی جدا از بحث باغات که کشاورزان  همراهی خوبی با فرمانداری داشتند، افزود: سیصد واحد گلخانه داشتیم که به پانصد واحد افزایش یافته است ؛ سال گذشته  دوازده میلیون گل شب بو تولید شد و امسال نیز جشنواره گل شب بو را خواهیم داشت.

مسلم زاده اظهار کرد: شهرستان خمینی شهر در محیط کسب و کار رتبه دوم استان با شش و هشت دهم درصد و در بحث رستوران و تالار رتبه سوم را دارا هستیم و امید داریم در بحث پایانه ها بعد از ترمینال کاوه ترمینال مهربین را هدف گذاری کنیم.

فرماندار خمینی شهر در پایان گفت:نشاط اجتماعی از دغدغه های مسئولان است و دوسال متوالی دو کتابخانه علی ابن ابیطالب( ع) و کتابخانه امام صادق (ع) به کسب رتبه اول دست یافته اند و در زمینه ورزش به کسب اول رتبه های جهانی دست یافته ایم و در تمام زمینه ها شاهد پیشرفت بوده ایم و این به غیر از همکاری دستگاه ها حاصل نمی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه