English

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی:

انقلاب اسلامی ایران از پایدارترین انقلاب های جهان است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: هیچ کدام از انقلاب‌هایی که در دنیا اتفاق افتاده که به اندازه‌ی انقلاب جمهوری اسلامی ایران پایداری نداشته‌اند.

انقلاب اسلامی ایران از پایدارترین انقلاب های جهان است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان همزمان با آغاز دهه فجر ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر عرشه ناو سهند در بندرگاه منطقه یکم نیروی دریایی ارتش، اذعان داشت: امروز در حالی وارد چهل‌یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی می‌شویم که برنامه‌ی ادامه‌ راه این رویداد باشکوه توسط رهبر انقلاب ترسیم شده است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، با اشاره به اینکه  انقلاب اسلامی بر سه وجه امام، امت و اسلام پایدار است و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی این سه پایه است، گفت: آنچه امروز در گام دوم انقلاب اسلامی مورد توجه است تقویت رهبری، امت تقویت انقلاب و اسلام است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی با بیان اینکه امام و رهبری در هر جامعه‌ای اساسی‌ترین نقش را در میان مردم دارند، افزود: مردم باید انقلاب را از خود بدانند و همین امر بر شوکت این انقلاب می‌افزاید.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، در پایان تشریح کرد: اگر به انقلاب‌هایی که در دنیا اتفاق افتاده نگاهی بیاندازید  می‌بینید که  به اندازه‌ی انقلاب جمهوری اسلامی ایران پایداری نداشته‌اند و این ماندگاری به دلیل وجود همان سه رکن اصلی است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه