English

امیر وکیل زاده:

سوخت رسانی به مناطق سیل زده شرق هرمزگان با همین قوت ادامه یابد

مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران دستور داد: سوخت رسانی به مناطق سیل زده شرق هرمزگان و سیستان و بلوچستان با همین قوت ادامه یابد.

سوخت رسانی به مناطق سیل زده شرق هرمزگان با همین قوت ادامه یابد

 به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، امیر وکیل زاده  مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران در  حاشیه سفر به بندرعباس در گفتگو اختصاصی با خبرنگار موج، با تاکید بر ادامه سوخت رسانی مطمئن به نقاط سیل زده شرق هرمزگان و سیستان و بلوچستان، گفت: با توجه به اتفاق ناگوار سیل در استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان همه تلاش همکاران پخش در مناطق و ستاد تهران بر این بوده است که در همه حوزه های سوخت رسانی اعم از خودروهای راهداری و بالگردهای امداد رسان دغدغه ای وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: انبار نفت شهید رجایی بندرعباس با توزیع حدود ۶۰ درصد سوخت مصرفی در کشور جایگاه با اهمیتی در سوخت رسانی دارد.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران با اشاره به افزایش برودت هوا در سراسر کشور و ضرورت سوخت رسانی نفت سفید به نقاط فاقد گاز طبیعی و سردسیر و صعب العبور گفت: بر اساس تدابیر اتخاذ شده برای تامین و توزیع فرآورده در سراسر کشور هیچ کمبود و نگرانی وجود ندارد.

وکیل زاده با اشاره به اهمیت حفاظت از محیط زیست اضافه کرد: در زمینه سوخت نیروگاهی هم تعاملات لازم با وزارت خانه های مربوط وجود دارد.

شایان ذکر است؛ در این سفر که رضا کشاورزی مدیر مهندسی طر ح ها نیز مدیر عامل شرکت را همراهی می کرد از پروژه های تلمبه خانه جدید بارگیری مخزن دارهای ریلی و تلمبه خانه های جدید ارسال فرآورده به خطوط اصلی انتقال و اسکله های نفتی بازدید به عمل آمد.

امیر وکیل زاده مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران همچنین در جلسه هماهنگی مدیران مجموعه وزارت نفت در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس حاضر شد و سیاست کاری شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران در حوزه عملیاتی و توزیع فرآورده را تشریح کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه