English

عبدالله احمدی کمرپشتی در گفتگو با موج مطرح کرد؛

سوخت رسانی به بالگردهای امدادرسان سیل زدگان

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی در خصوص تامین سوخت بالگرد های امدادرسان به مناطق سیل زده شرق هرمزگان، گفت: به صورت ویژه یک محموله ۲۰ هزار لیتری سوخت هوایی (A.T.K) برای سوخت رسانی به بالگردهای امداد‌ی ارتش و سپاه پاسداران به نیروی دریای جاسک تحویل داده شد.

سوخت رسانی به بالگردهای امدادرسان سیل زدگان

عبدالله احمدی کمرپشتی مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار موج در خصوص نحوه سوخت رسانی به مناطق سیل زده شرق هرمزگان، مطرح کرد: در پی وقوع سیل در شهرستان های شرق هرمزگان و پس از اعلام شرایط بحرانی از سوی ستاد بحران استان، بلافاصله تعدادی از مدیران ارشد شرکت برای کنترل عملیات بصورت میدانی و کمک به مناطق سیل زده شهرستان جاسک اعزام شدند.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان با اعلام اینکه هماهنگی های لازم جهت تامین سوخت کافی در کلیه مجاری عرضه استان و توزیع مناسب خصوصا مناطق سیل زده شرق استان به عمل آمده است، عنوان کرد: با وجود قطع چند روزه برخی راه های ارتباطی به شهرستان جاسک و روستاهای اطراف تا چند روز بعد از بارندگی با تلاش کارکنان این شرکت سوخت رسانی برای لحظه ای متوقف نشد.

*تامین سوخت از چابهار

وی گفت: پس از برقرای ارتباط جاده ای از سمت غرب جاسک تامین سوخت از انبارهای نفت هرمزگان فورا انجام شد و با طولانی شدن عدم دسترسی به برخی مسیرهای صعب العبور برای جلوگیری از کمبود سوخت در زمان بحران با برنامهریزی های انجام شده از توان شرکت در سایر مناطق استفاده شد و از سمت شرق و چابهار سوخت مورد نیاز سیل زدگان فورا تامین شد.

*توزیع نفت سفید به کمپ های سیل زدگان

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با هماهنگی به عمل آمده با فرمانداری و هلال احمر شهرستان  جاسک تا روز پنجشنبه ۲۶ دی‌ماه ۹۸ بیش از ۶۶ هزار لیتر نفت سفید به فروشندگی گیگن ارسال و مقرر شده است توزیع نفت سفید با برنامه ریزی و محوریت هلال احمر شهرستان تا زمان رفع کامل بحران در کمپ های اسکان سیل زدگان و روستاهای سیل زده شهرستان ادامه یابد.

مدیر منطقه پخش فرآورده های نفتی هرمزگان از ارسال بیش از  ۸۰ تن گاز مایع به مناطق سیل‌زده شرق استان خبر داد و گفت: مقرر شده است توزیع کپسول های سیلندر گاز خانگی با برنامه ریزی شرکت های خصوصی موزع گاز به دقت و سرعت ادامه یابد.

*سوخت رسانی به بالگردهای امدادی

عبدالله احمدی کمرپشتی در خصوص تامین سوخت بالگرد های امدادرسان به مناطق گرفتار در سیل، گفت: با همکاری و سرعت عمل معاون بازرگانی و سوختگیری هواپیمایی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان با هماهنگی مدیریت بحران استانداری هرمزگان، بصورت ویژه یک محموله ۲۰ هزار لیتری سوخت هوایی (A.T.K) برای سوخت رسانی به بالگردهای امداد‌ی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نیروی دریای جاسک تحویل شد.

وی ادامه داد: چندین دستگاه بالگرد نیروهای امدادگر مستقر در مناطق سیل زده با پروازهای مکرر درحال خدمت‌رسانی به مردم  حادثه دیده‌اند و با برنامه ریزی های صورت گرفته سوخت هوایی مورد نیاز تامین و در دسترس است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه