English

عبدالله احمدی کمرپشتی در گفتگو با موج مطرح کرد؛

تشریح وضعیت سوخت‌رسانی به مناطق سیل زده هرمزگان

مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان گفت: علی رغم مسدود بودن برخی از مسیرهای مواصلاتی به مناطق سیل زده شرق هرمزگان، سوخت رسانی به تمام مقاصد بدون وقفه انجام شد و هیچ جایگاه عرضه‌ی سوختی به دلیل نرسیدن فرآورده های نفتی غیرفعال نشد.

تشریح وضعیت سوخت‌رسانی به مناطق سیل زده هرمزگان

عبدالله احمدی کمرپشتی مدیر  پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار موج، گفت: در پی بارندگی های سیل آسا و  وقوع سیل در شهرستان‌های شرق هرمزگان و پس از اعلام شرایط بحرانی توسط استانداری، گروهی از مدیران ارشد این شرکت متشکل از معاون بازرگانی، رئیس کمیته بحران و HSE و  رئیس ناحیه جاسک برای کنترل عملیات به صورت میدانی  به مناطق بحرانی اعزام شدند.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی هرمزگان با اشاره به این‌که با وجود قطعی محورهای مواصلاتی به شهرستان جاسک و روستاهای اطراف آن برای لحظه‌ای سوخت رسانی این شرکت به مناطق سیل زده متوقف نشد، گفت: هماهنگی‌های لازم در راستای تامین سوخت کافی در همه مجاری عرضه استان و توزیع مناسب خصوصا در مناطق سیل زده شرق استان در ستاد بندرعباس به عمل آمد و با تدابیر اتخاذ شده سوخت به میزان کافی در دسترس عموم قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: علی رغم مسدود بودن برخی از مسیرهای مواصلاتی، سوخت رسانی به تمام مقاصد بدون وقفه انجام شد و هیچ جایگاه عرضه‌ی سوختی به دلیل نرسیدن فرآورده غیرفعال نشد.

وی گفت: به علت بارندگی های شدید و آبگرفتگی تاسیسات برق در مناطق سیل زده ،جایگاه‌های گابریک و هون در محور شرق جاسک دچار قطع برق شدند و این موضوع از اراده ما خارج بود.

 کمرپشتی سپس عنوان کرد: با توجه به دستورالعمل های موجود شرایط بحرانی ژنراتور برق اضطراری جایگاه های مذکور بلافاصله در مدار قرار گرفتند و با راه اندازی آن‌ها سوختگیری ادامه یافت.  

وی تصریح کرد: هم اکنون با تلاش شرکت برق منطقه‌ای استان، برق شبکه سراسری متصل و هر دو جایگاه به صورت عادی در حال خدمت رسانی هستند.

وی در پایان گفت: به منظور تسهیل در خدمات خودروهای سنگین امدادی و راهسازی، سوختگیری این خودروها به طور جداگانه و مستقل مدیریت شد و توانستیم بیش از بیست هزار لیتر نفت‌گاز مورد نیاز خودروهای سنگین امدادی و عملیاتی فعال در محل وقوع سیل را نیز با هماهنگی ستاد مدیریت بحران شهرستان تامین کنیم و این خدمات همچنان ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه