English

عباس علیمراد خبر داد؛

کلرزنی و کلر سنجی آب مناطق سیل زده روستایی شهرستان سیریک

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک از بررسی وضعیت آب منطقه سیل زده از نظر کیفیت قابل شرب، کلرسنجی و کلر زنی در مخازن نگهداری آب روستاهای سیل زده شهرستان سیریک خبر داد.

کلرزنی و کلر سنجی آب مناطق سیل زده روستایی شهرستان سیریک

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عباس علیمراد  مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک با اشاره به میزان سیل و خسارت وارده در بعضی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان سیریک براثر بارندگی اخیر، گفت: تیم های سلامت در همان ساعات اولیه پس از وقوع سیل در مناطق سیل زده حضور داشتند که خوشبختانه با اقدامات انجام شده هیچ گونه آلودگی میکروبی و یا شیوع بیماری گزارش نشده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک افزود: مادران بارداری که زمان زایمان آنها نزدیک بود قبل از بارندگی به مناطق ایمن انتقال داده شد و درزمان سیل و پس از آن تیم های سلامت در خصوص شناسایی افراد آسیب پذیر به ویژه مادران باردار، کودکان، سالمندان و بیماران خاص اقدام کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک یادآور شد: بدلیل کمبود آب در منطقه، اهالی این روستاها از مخازن های بتنی جهت نگه داری آب استفاده می کردند که در زمان سیل، آب های گل آلود وارد این مخازن شده و آب های شرب مردم منطقه را آلوده و غیرقابل استفاده کرده بود.

علیمراد در ادامه خاطرنشان کرد:  نظارت جدی کارشناسان بهداشت محیط و بیماری های واگیر در مناطق سیل زده بر رعایت اصول بهداشتی از جمله کلرزنی و کلرسنجی آب انجام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه