English

علی یارمحمدیان رئیس انجمن صنعت نمایشگاهی ایران شد

علی یارمحمدیان به عنوان رئیس انجمن شرکت‌های نمایشگاهی ایران انتخاب شد.

علی یارمحمدیان رئیس انجمن صنعت نمایشگاهی ایران شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی یارمحمدیان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با 15 رای به عنوان عضو هیئت مدیره انتخاب شد.

پس از آن، اعضای هیئت مدیره در نخستین جلسه خود، هیئت رئیسه انجمن را انتخاب کردند که علی یارمحمدیان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با آرای هیات مدیره به عنوان رئیس انجمن نمایشگاهی ایران انتخاب و معرفی شد.

علی یارمحمدیان پس از انتخاب به عنوان رئیس جدید انجمن نمایشگاهی ایران ابراز امیدواری کرد هیئت مدیره جدید این انجمن بتواند زمینه‌های تحرک لازم برای رونق صنعت نمایشگاهی در کشور را فراهم آورد.

وی با بیان اینکه صنعت نمایشگاهی تاثیرگذاری مستقیمی در اشتغالزایی و رونق اقتصادی دارد، گفت: صنعت نمایشگاهی نه تنها خود یک فرصت بی‌نظیر برای اشتغالزایی محسوب می‌شود، بلکه به صورت مستقیم می‌تواند برای واحدها و بخش‌های صنعتی، معدنی، کشاورزی و خدماتی رونق ایجاد کند.

رئیس جدید انجمن نمایشگاهی ایران با تاکید بر اینکه باید جایگاه واقعی صنعت نمایشگاهی در کشورمان تثبیت شود افزود: لازم است دولتمردان و به ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت توجه بیشتری به صنعت نمایشگاهی کشور و شرکت‌های نمایشگاهی استانی داشته باشند؛ بر همین اساس در انجمن نمایشگاهی ایران تلاش می‌کنیم توجه بخش دولتی را به فعالیت‌های مرتبط با صنعت نمایشگاه جلب کنیم تا این صنعت بیش از پیش پیشرفت کند.

یارمحمدیان ساماندهی به تقویم‌ها و رویدادهای نمایشگاهی را یکی دیگر از اهداف و برنامه‌های انجمن نمایشگاهی ایران عنوان کرد و گفت: لازم است تقویم‌های نمایشگاهی بلندمدت برای شرکت‌های نمایشگاهی استانی تدوین شود و با برنامه‌ریزی‌های بلندمدت، زمینه مشارکت هر چه بیشتر شرکت‌های داخلی و خارجی در رویدادهای نمایشگاهی استان‌های مختلف کشور را فراهم خواهیم آورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه