English

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان:

نمایشگاه بین‌المللی بزرگ به مهمترین مشخصه شهر اصفهان تبدیل خواهد شد

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: نمایشگاه بین‌المللی بزرگ به مهمترین مشخصه شهر اصفهان تبدیل خواهد شد.

نمایشگاه بین‌المللی بزرگ به مهمترین مشخصه شهر اصفهان تبدیل خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،  علی یارمحمدیان نیز در بازدید رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه در حال ساخت نمایشگاه بین المللی بزرگ اصفهان ویژگی آینده شهر اصفهان را نمایشگاه بین‌المللی بزرگ دانست و گفت: اکنون ویژگی بزرگ شهرهای توسعه یافته، رویدادهای نمایشگاهی آنها است و بنابراین، نمایشگاه بین‌المللی بزرگ، به مهمترین مشخصه شهر اصفهان تبدیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه نمایشگاه بین‌المللی بزرگ اصفهان، بستری برای توسعه همه جانبه این شهر خواهد بود، افزود: فضای در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه، 47 هکتار است که فاز نخست آن 17 هکتار را شامل می‌شود؛ ضمن اینکه در طرح‌های توسعه‌ای امکان توسعه این پروژه به 150 هکتار نیز پیش‌بینی شده است.

یارمحمدیان با اشاره به اینکه فاز نخست نمایشگاه بین‌المللی بزرگ اصفهان، 15 هزار مترمربع فضای مفید نمایشگاهی را در اختیار فعالان اقتصادی و علاقمندان به حضور در نمایشگاه‌های مختلف می‌گذارد، تصریح کرد: در کنار سالن اصلی این نمایشگاه، 35 هزارمترمربع فضای روباز نمایشگاهی پیش‌بینی شده تا فعالان اقتصادی بتوانند با انسجام بیشتری در نمایشگاه اصفهان حضور یابند.

نمایشگاه بزرگ اصفهان

وی با تاکید بر اینکه پس از بهره‌برداری از این پروژه، فضای نمایشگاهی موجود در این کلانشهر، پنج برابر خواهد شد، ادامه داد: اجرای این پروژه در فضای پرنوسان کنونی اقتصاد بسیار دشوار و مهم است اما در صورت بهره‌برداری می‌تواند مشکلات فعالان اقتصادی در رونق کسب و کارها را نیز مرتفع کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با بیان اینکه در براوردهای اولیه، 150 میلیارد تومان اعتبار به منظور تکمیل پروژه نمایشگاه بین‌المللی بزرگ پیش‌بینی شده است، گفت: خوشبختانه با کاهش و صرفه‌جویی اصولی در هزینه‌های ساخت نمایشگاه بین‌المللی بزرگ، توانسته‌ایم شرایط مساعدی برای تکمیل، افتتاح و بهره‌برداری از آن در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم آوریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه