English

در پانزدهمین روز؛

روستای ذهبارک همچنان در محاصره سیل

دهیار روستای ذهبارک شهرستان بشاگرد ضمن اشاره به قطع محورهای مواصلاتی به دلیل بروز سیل، گفت: در انتظار رسیدن مواد غذایی هستیم‌.

روستای ذهبارک همچنان در محاصره سیل

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسین خودستان دهیار روستای ذهبارک در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار  موج در تشریح وضعیت این روستا پس از بروز سیل، گفت: در همان روز های اول، نیروهای امدادی، بسته های غذایی شامل لوبیا، تن ماهی، خرما و..  را در روستای همجوار به نام ذهاب تحویل و دستیابی به آنها را به خودمان واگذار کردند، که این بسته ها کفاف بیش از یک شبانه روز را هم نداد.

*تلاش برای بقاء

وی همچنین از چگونگی دستیابی به این بسته ها پرده برداشت و گفت: مردم این روستای ولایتمدار به وسیله چهارپایان از سیل عبور و کمک ها را به خانه آوردند.

به گفته حسین خودستان؛ این روستا پنجاه و دو خانوار و جمعتی بالغ بر 230 نفر دارد و منازل این روستا که متشکل از کپر و ساختمان های بلوکی هستند، همگی آسیب دیده اند و به علت عدم لوله کشی، آب مصرفی از چشمه ها تامین میشود اما اکنون مسیر های منتهی به آنها صعب العبور هستند.

همچنین از خسارات ناشی از این سیل، می توان به نابودی 200 راس دام، دو دستگاه موتور برق، 10 قطعه باغ و یک دستگاه کمپرسی خاور اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی