English

حجت‌الاسلام محمد عبادی زاده مطرح کرد؛

گِلِه نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان از وضعیت رسیدگی به مناطق سیل‌زده

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: همه ما باید برای حل مشکلات مردم سیل زده به صورت ریشه ای وارد میدان شویم تا شرایط بحرانی مناطق سیل زده را به وضعیت مطلوبی که زیبنده بشاگرد و جاسک است تبدیل کنیم.

گِلِه نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان از وضعیت رسیدگی به مناطق سیل‌زده

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان ظهر امروز در جمع نمازگزاران با اشاره به اینکه حل مشکل بیکاری جوانان نیازمند همت همه آحاد مردم در جامعه است، اذعان داشت: همه با هم باید تلاش کنیم تا نهضتی را در جهت ریشه کن کردن معضل بیکاری بر پا کنیم.

  نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با بیان اینکه بیکاری آفات فراوانی را در پی خواهد داشت، اظهار کرد: بیکاری از هم پاشیدگی خانواده‌ها، افسردگی، بالارفتن سن ازدواج جوانان، افزایش بزهکاری در جامعه، افزایش مهاجرت از روستاها به حاشیه کلان‌شهر‌ها و ایجاد معضلات شهری و خموده شدن را در جامعه در پی خواهد داشت.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده با اشاره به اینکه حل مشکلات سیل زدگان جاسک و بشاگرد را در اولویت قرار دهید، ادامه داد: مردم مناطق سیل زده با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند و آنچه اطلاع رسانی شده تا آنچه که در مناطق سیل زده روئیت شده است زمین تا آسمان تفاوت دارد.

وی با اشاره به اینکه سرداران سپاه و گروه های جهادی همچون یک کارگر در خدمت مردم هستند، ادامه داد: همه ما باید برای حل مشکلات مردم سیل زده به صورت ریشه ای وارد میدان شویم تا شرایط بحرانی مناطق سیل زده را به وضعیت مطلوبی که زیبنده بشاگرد و جاسک است تبدیل کنیم.

 نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با تاکید بر اینکه باید مشکلات مردم جاسک و بشاگرد به طور ریشه‌ای پیگیری و رفع شود، ادامه داد: از رسانه‌ها گله دارم و می خواهم که پای کار بیایند و رسالت خود را در جهت نشان داد شرایط بحرانی جاسک و بشاگرد به نحو احسن انجام دهند.

وی با اعلام اینکه شرایط بشاگرد و جاسک مطلوب نیست، عنوان کرد: ساخت پل و جاده از الویت های بسیار مهم برای مناطق سیل زده است تا مردم بتوانند مایحتاج خود را به روستاها منتقل کنند.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده در پایان با بیان این که بشاگرد یکی از پرباران‌ترین شهرهای هرمزگان است، خاطرنشان کرد: متأسفانه بشاگرد با این همه باران تشنه است و باید سدهای آبخیزداری کوچک و بزرگ احداث و آبها مهار شوند چون بشاگرد می‌تواند در زمینه کشاورزی، نمونه باشد.

شایان ذکر است، صنایع دستی بشاگرد نیز هنوز برای مردم ناشناخته است و بایستی به کشور ارائه و عرضه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی