English

ستاره خلیج فارس در میان ۱۰ شرکت برتر کشور

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از قرارگیری این شرکت در میان ۱۰ شرکت برتر کشور در رتبه‌بندی بر اساس بالاترین رتبه فروش خبر داد.

ستاره خلیج فارس در میان 10 شرکت برتر کشور

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد علی دادور مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در تشریح این خبر بیان داشت: سازمان مدیریت صنعتی ایران پس از پایش اطلاعات و بررسی شاخص‌های 500 شرکت بزرگ کشور، شرکت‌های برتر را در زمینه های مختلف معرفی کرد که شرکت نفت ستاره خلیج فارس در رتبه هفتم بالاترین فروش قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس با بیان این که در رتبه‌بندی امسال ۱۰ شرکت پیشرو نیز معرفی شده‌اند، تصریح کرد: معیار اصلی در انتخاب شرکت‌های پیشرو تغییر رتبه فروش 100 شرکت برتر ایران طی چهار سال اخیر است که شرکت نفت ستاره خلیج فارس در رتبه پنجم بیشترین صعود نیز قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در پایان اضافه کرد: رسالت اصلی ما تولید فرآورده‌های استراتژیک انرژی و تامین امنیت سبد سوخت کشور است که امیدواریم در این راه با نصب‌العین قرار دادن مبانی اقتصاد مقاومتی به چشم انداز نهایی دست یابیم.

وی در ادامه اظهار داشت: پویایی و ایجاد رونق تولید بدون تلاش شبانه‌روزی مهندسان، کارگران و سایر کارکنان زحمتکش میسر نبود و جا دارد تا به عنوان سرباز کوچکی در جبهه جهاد اقتصادی به تمام اعضای خانواده بزرگ ستاره خلیج فارس خدا قوت عرض کنم و مراتب سپاسگزاری خود را نسبت به صبوری خانواده‌های ارجمند ابراز دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه