English

بازگشایی مجدد اتاق استارت آپ استان البرز

رئیس اتاق بازرگانی البرز سرمایه گذاری در مواردی که نیاز استان نیست و مزیتی بر سایر حوزه‌ها ندارد را صرفا هدر رفت منابع مالی تلقی می کند.

بازگشایی مجدد اتاق استارت آپ استان البرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، رحیم بنا مولایی در دومین جلسه زیست بوم کارآفرینی البرز که در اتاق بازرگانی البرز برگزار شد، گفت: در تلاشیم تا دو هفته دیگر اتاق استارت آپ استان مجدداً دایر شود تا اعضای آن با پشتکار، قوی‌تر از قبل اهداف خود را پیگیری کنند.

وی با اشاره به افتتاح مجدد نمایشگاه دایمی اتاق بازرگانی استان اظهار کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته این نمایشگاه از ۲۲بهمن فعالیت مجدد خود را آغاز می کند.

رئیس اتاق بازرگانی البرزاضافه کرد: هر یک از واحدهای تولیدی و استارت آپی استان که می‌خواهند در نمایشگاه دایمی استان حضور داشته باشند باید تا ۱۵بهمن لوازم و مدارک مورد نیاز را ارائه دهند.

بنامولایی در ادامه با تاکید بر اینکه در سال رونق تولید باید به صورت هدفمند به بازار سرمایه گذاری ورود کنیم، افزود: سرمایه گذاری در مواردی که نیاز استان نیست و مزیتی بر سایر حوزه‌ها ندارد صرفا هدر رفت منابع مالی است.

رئیس اتاق بازرگانی البرز با اشاره به برگزاری نمایشگاه الکامپ اضافه کرد:  امیدواریم شرایطی فراهم شود تا سال آینده نمایشگاه الکامپ در محل دایمی نمایشگاه استان که در حال تکمیل است برگزار شود.

بنا مولایی توضیح داد: با تکمیل آن استان به نمایشگاهی دایمی با فضایی بین ۵تا ۱۰هزار متر مجهز می شود.

وی در ادامه با تاکید بر  اینکه تولیدکنندگان نباید اخلاقمداری و انصاف را فراموش کنند، گفت: حسن اخلاق و انصاف مهمترین اصل برای کسب و کار پررونق است.

رئیس اتاق بازرگانی البرز گفت: برای به فعلیت رساندن ظرفیت تولید باید از جزیره‌ای عمل کردن فاصله بگیریم و با تعامل برای استفاده از ظرفیت‌های خالی  تلاش کنیم.

این مسئول اظهار کرد: بخش تولید طی ۴۰ سال اخیر فرازونشیب زیادی را پشت سرگذاشته و حالا زمان آن رسیده ظرفیت‌های آن به فعلیت برسد.

وی  با بیان اینکه می‌توان به تحریم‌ها به دیده فرصت نگاه کرد افزود: تحریم شاید فشارهایی را به همراه داشته باشد ولی می‌تواند به فرصتی برای اشتغالزایی و استفاده از استعدادهای نسل جوان باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه