English

افتتاح ۵۵ مرکز نیکوکاری در البرز

55 مرکز نیکوکاری با کمک خیرین و سازمان های ذیربط از ابتدای سال جاری تا کنون در البرز فعال شد.

افتتاح 55 مرکز نیکوکاری در البرز

به گزارش خبرگزاری موج البرز، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز روز یکشنبه گفت: ارائه خدماتی همچون تهیه مسکن، تهیه جهیزیه، اعطای سبد کالا به نیازمندان و مشارکت در کمک به زلزله زدگان و آسیب دیدگان حادثه سیل  فعالیت دارند.

محمد محمدی فرد با بیان اینکه توسعه اجتماعی و ابعاد مردمی کمیته امداد امام (ره) ازجمله مهمترین  اهداف و سیاست‌های برنامه ۶ساله این نهاد است، افزود: در  مراکز نیکوکاری محله محور با توجه به اینکه معتمدان محلی اشراف کامل و مناسبی بر وضعیت مددجویان و نیازمندان ساکن در محلات دارند، ارائه خدمات به محرومان و امور خیریه با ضریب اطمینان مطلوبی انجام می‌شود.

وی با اشاره به برخی فعالیت‌های انجام‌شده در مراکز نیکوکاری فراگیر گفت: مراکز نیکوکاری اصناف و بازاریان، فرهنگیان و امام حسن مجتبی علیه‌السلام  در جشن نیکوکاری و حوادث زلزله و سیل اخیر در کشور خدمات قابل‌توجهی را به محرومان و مردم عزیز استان‌های آسیب‌دیده از بلایای طبیعی ارائه کردند.

محمدی فرد استفاده از ظرفیت پزشکان، کسبه، فعالان امور عمرانی، تأسیساتی و سایر صنوف در ارائه خدمات رایگان یا با تخفیف ویژه به مددجویان و نیازمندان را ازجمله فعالیت‌های مهم و اثربخش مراکز نیکوکاری برشمرد.

کمیته امداد استان البرز حدود ۵۵ هزار مددجو تحت پوشش دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه