English

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان خبر داد؛

راه اندازی ۱۳۷ مرکز نیکوکاری در اصفهان

۱۳۷ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان از راه اندازی ۱۳۷ مرکز نیکوکاری با نظارت کمیته امداد در اصفهان خبر داد.

راه اندازی ۱۳۷ مرکز نیکوکاری در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمیدرضا طاهری گفت: در حال حاضر ۱۳۷ مرکز نیکوکاری در سراسر استان در حال ارائه خدمات به نیازمندان و جمع‌آوری کمک‌های خیران و نیکوکاران هستند.

وی بابیان اینکه مراکز نیکوکاری حامی نیازمندان و اقشار کم‌درآمد در محدوده فعالیت خود هستند، گفت: ساختار خودگردان و مردمی این مراکز در کنار نظارت و راهبری کمیته امداد ترکیب مناسبی برای کمک مؤثر و سریع به نیازمندان فراهم کرده است.

طاهری ادامه داد: این مراکز از آزادی عمل بیشتری برای کمک به اقشار نیازمند نسبت به نهادهای حمایتی دارند و همچنین با ساختار محلی خود در شناسایی نیازمندان واقعی کارکرد ویژه ای خواهند داشت.

وی مهم‌ترین کارکرد مراکز نیکوکاری را تعمیق ارتباط بین مردم و کمیته امداد دانست و افزود: شناسایی مشکلات نیازمندان بدون مراجعه به این نهاد در کنار افزایش مشارکت مردم از دیگر کار ویژه های این مراکز است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان با اشاره به استقبال گسترده فعالان حوزه خیر و احسان از ساز و کار مراکز نیکوکاری، گفت: در حال حاضر ۱۳۷ مرکز نیکوکاری در سراسر استان در حال ارائه خدمات به نیازمندان و جمع‌آوری کمک‌های خیران و نیکوکاران هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه