English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد:

راه اندازی ۱۴ مرکز نیکوکاری در حوزه های علمیه استان اصفهان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از راه اندازی 1۴ مرکز نیکوکاری با مشارکت کمیته امداد در حوزه های علمیه استان اصفهان خبر داد.

راه اندازی ۱۴ مرکز نیکوکاری در حوزه های علمیه استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا متین پور با اشاره به راه اندازی ۱۴ مرکز نیکوکاری در حوزه های علمیه استان اظهار داشت: در ۹ ماهه سال ۹۸ بیش از ۵۸ میلیون تومان کمک جمع آوری و به نیازمندان اهدا کردند.

وی با بیان اینکه کمک به گسترش مراکز نیکوکاری از برنامه های این نهاد است، گفت: حوزه خیر و احسان به گستردگی عواطف انسانی، معارف و اخلاق اسلامی است و ایجاد ساز و کارهای مردم نهاد و مبتنی بر جمع های کوچک و محلی، دقیق ترین راهبردی است که با توجه به این گستردگی می توان برای پیشبرد آن در نظر گرفت.

متین پور با بیان اینکه مراکز نیکوکاری بر اساس چنین راهبردی با همکاری، نظارت و پشتیبانی کمیته امداد در سراسر استان فعال شده و مشغول خدمت به نیازمندان هستند، تاکید کرد: حوزه های علمیه و روحانیت شیعه همواره نقش برجسته ای در امور عام المنفعه و خیر دارند و در این زمینه نیز تا کنون ۱۴ مرکز نیکوکاری در حوزه های علمیه استان راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد، ۱۳ مرکز در حوزه های علمیه ویژه خواهران و یک مرکز نیز در حوزه های علمیه ویژه برادران راه اندازی شده است.

متین پور ساز و کار مراکز نیکوکاری را مبتنی بر جمع آوری و توزیع کمک ها در منطقه فعالیت هر مرکز نیکوکاری توسط گردانندگان آن عنوان کرد و گفت: مراکز نیکوکاری فعال در حوزه های علمیه نیز در ۹ ماهه سال ۹۸ بیش از ۵۸ میلیون تومان کمک جمع آوری و به نیازمندان اهدا کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با ابراز خرسندی از اسقبال اقشار مختلف مردم از این راهبرد نیکوکارانه یادآور شد: تعداد مراکز نیکوکاری و همچنین میزان کمک های جمع آوری شده توسط آنها در ۹ ماهه سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۲۰۰ درصد رشد داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه