English

علی صالحی خبر داد؛

بازداشت مدیرعامل سابق پست بانک استان هرمزگان به اتهام اخذ رشوه

رئیس کل دادگستری هرمزگان از بازداشت مدیر عامل سابق پست بانک استان هرمزگان به اتهام اخذ رشوه خبر داد.

بازداشت مدیرعامل سابق پست بانک استان هرمزگان به اتهام اخذ رشوه

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی صالحی  رئیس کل دادگستری هرمزگان در جمع خبرنگاران در خصوص بازداشت مدیرعامل سابق پست بانک استان هرمزگان به اتهام اخذ رشوه اینگونه اظهار کرد: مدیر عامل سابق پست بانک استان هرمزگان به اتهام اخذ رشوه بازداشت شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در خصوص جزئیات این پرونده، گفت: بر اساس گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج) متهم (س-ش)به عنوان مدیرعامل پست بانک استان هرمزگان در دوره مسئولیت خود، در ازاء دریافت رشوه مبادرت به پرداخت تسهیلات بانکی کرده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان افزود: حسب گزارش اداره اطلاعات، میزان رشوه دریافتی که تا این لحظه کشف شده است مبلغ 482 میلیون تومان می باشد.

صالحی یادآور شد: در یکی از این موارد، متهم یک دستگاه خودروی تویوتا rav4 خریداری کرده که بخشی از وجه خریداری این خودرو توسط مشتریان بانک پرداخت شده است.

وی در پایان با تأکید بر عزم جدی دستگاه قضایی در مبارزه با مظاهر فساد خاطر نشان کرد: این پرونده علاوه بر متهم مذکور دارای متهمین متعددی است و رسیدگی قضایی به منظور شناسایی ابعاد دیگر این پرونده فساد اقتصادی همچنان ادامه دارد که با تکمیل روند تحقیقات، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه