English

علی صالحی مطرح کرد؛

حمایت حداکثری دستگاه قضائی هرمزگان از تولیدکنندگان

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: دستگاه قضایی استان بنابر امر مؤکد مقام معظم رهبری در راستای کمک به رونق تولید و حمایت از تولید کنندگان، این موضوع را جزو وظایف اصلی خود می‌داند.

حمایت حداکثری دستگاه قضائی هرمزگان از تولیدکنندگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان بیان داشت: دستگاه قضایی استان بنابر امر مؤکد مقام معظم رهبری در راستای کمک به رونق تولید و حمایت از حوزه‌های اقتصادی و سرمایه گذاری کشور و با عنایت به سیاست‌های ابلاغی ریاست قوه قضائیه، این موضوع را جزو وظایف اصلی خود می‌داند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه ریاست قوه قضائیه به صورت مکرر در جلسات مختلف به امر حمایت از سرمایه گذاران تأکید داشته‌اند، اظهار داشت: در استان سیاست حمایت از سرمایه گذاران را دنبال می‌کنیم و به تمام همکاران در کلیه شهرستان‌ها تأکید کرده ایم به هیچ وجه مانع تولید و کارآفرینی، سرمایه گذاری نشوند و از هیچ کمکی در راستای رونق تولید و سرمایه گذاری دریغ نکنند تا منویات مقام معظم رهبری به نحوه احسن پیاده و اجرایی شود.

صالحی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی اقتصاد باید کمک رسان مدیران و تولیدکنندگان شجاع باشیم خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان همچون سایر استان‌ها موضوع شورای اقتصاد مقاومتی با موضوع حمایت را برگزار می‌کند و بازدیدهای مکرر از کارخانه‌ها و پروژه‌ها در دستور کار قرار دارد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: به همکاران خود تأکید کرده‌ایم که تا حد امکان به حوزه‌های مختلف تولید، ساخت و ساز و سرمایه گذاری ها کمک کنند و اجازه ندهند هیج گونه وقفه و یا تعطیلی برای پروژه‌ها ایجاد شود.

وی حوزه محیط زیست و مفاسد اقتصادی را خطوط قرمز دستگاه قضایی عنوان کرد و افزود: به شدت این گونه موارد مهم را دنبال می‌کنیم و هر کسی بر خاک و اموال مملکت دست درازی کند با او به شدت برخورد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهارداشت: دستگاه قضایی استان هرمزگان در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» و تدابیر ریاست محترم قوه قضاییه، پرچم مبارزه با فساد را برافراشته است، این راهبرد را سرلوحه تمامی اقدامات خود قرار داده و با مرتکب فساد در هر جایگاهی باشد برخورد خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه