English

علی صالحی خبر داد؛

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در هرمزگان/کشف یک و نیم تن تریاک در بندر شهید رجایی

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: پرونده اعضای باند بزرگ قاچاق مواد مخدر که محموله بیش از یک و نیم تن تریاک را برای قاچاق به بندر شهید رجایی انتقال داده بودند به دادگاه انقلاب بندرعباس ارسال شد.

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در هرمزگان/کشف یک و نیم تن تریاک در بندر شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد: پرونده اعضای باند بزرگ قاچاق مواد مخدر که محموله بیش از یک و نیم تن تریاک را برای قاچاق به بندر شهید رجایی انتقال داده بودند، با صدور کیفر خواست به دادگاه انقلاب  بندرعباس ارسال شد.  

وی با اعلام صدور کیفر خواست برای تعدادی از قاچقچیان مواد مخدر در خصوص جزئیات این پرونده اظهار داشت: در راستای مقابله بی امان با فعالیت‌های سازمان یافته سوداگران مرگ در استان هرمزگان، مأمورین موفق به کشف محموله ای به وزن یک هزار و 610 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در بندرشهید رجایی بندرعباس شدند.

وی خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ این محموله مواد مخدر را به طرح ماهرانه ای در تعدادی خودرو جاسازی کرده بودند و پس از کشف و ضبط آن توسط مأمورین، یک باند بزرگ مواد مخدر که مبادرت به قاچاق از طریق بندرشهید رجایی بندرعباس می کردند کشف و منهدم شد.

صالحی در ادامه افزود: در جریان این عملیات کشف، سرکرده و اعضای این باند دستگیر و با انتقال متهمان به مرکز پلیس، آن ها به جرایم خود اعتراف کردند و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: پرونده اعضای این باند پس از طی مراحل قانونی و تکمیل روند تحقیقات با صدور کیفرخواست برای 9 نفر از متهمین جهت رسیدگی به دادگاه انقلاب شهرستان بندرعباس ارسال شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی