English

حجت‌الاسلام مهدی ستوده:

ایجاد وقف‌های جدید نیازمند آگاه سازی مردم و خیران است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: ایجاد وقف‌های جدید متناسب با نیازمندی‌های اقشار مختلف مردم و آگاه سازی خیران از وقف‌های جدید در توسعه کشور، رفع محرومیت و حمایت از اقشار ضعیف جامعه است.

ایجاد وقف‌های جدید نیازمند آگاه سازی مردم  و خیران است
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: ایجاد وقف‌های جدید متناسب با نیازمندی‌های اقشار مختلف مردم و آگاه سازی خیران از وقف‌های جدید در توسعه کشور، رفع محرومیت و حمایت از اقشار ضعیف جامعه است.
 
وی افزود: ماه با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ وقف جدید در استان اردبیل به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: نیت این وقف‌ها در حوزه خدمات پزشکی، امور فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و ساخت مسجد و حسینیه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با اشاره به برنامه ریزی در راستای نهادینه کردن فرهنگ وقف در جامعه، خاطرنشان کرد: افزایش بهره وری موقوفات از جمله مهمترین رویکرد و سیاست‌های سازمان اوقاف و امور خیریه است بطوریکه این هدف را بصورت جدی و منسجم پیگیری می‌کنیم.

 وی فرهنگ سازی وقف و لزوم توسعه نیت‌های خیرخواهانه در این بخش می‌تواند گره گشای بسیاری از امور باشد تا شاهد افزایش وقف‌های انجام یافته در استان متناسب با نیازهای روز جامعه باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه