English

مدیرکل دفتر فنی استانداری مازندران:

۴۷۰۴ پروژه در مازندران در دست احداث است

مدیرکل دفتر فنی استانداری مازندران گفت: در حال حاضر چهار هزار و ۷۰۴ پروژه عمرانی در استان مازندران در حال احداث بوده که نیازمند 14 هزار میلیارد تومان اعتبار است.

4704 پروژه در مازندران در دست احداث است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، احمد توکلی اظهار داشت: اولویت پروژه های عمرانی استان مازندران پروژه های بر زمین مانده یا غیر فعال بوده است که متاسفانه برخی از این پروژه ها نیمه تما رها شده بود زیرا از همان ابتدا منابع اعتباری برای آن دیده نشده بود که به ارث رسیده از گذشته در دولت یازدهم و دوازدهم تامین اعتبار شد و در حال تکمیل و بهره برداری است.

توکلی بیان داشت : در این میان پروژه های عمرانی بزرگ و کلان نیز وجود داشت که افتتاح پل روگذر میدان جانبازان قائمشهر، بهره برداری از طرح تعریض جاده هراز ، افتتاح فاز نخست بزرگراه تهران شمال از چالوس تا مرزن آباد، افتتاح کامل کمربندی جنوبی بابل، افتتاح بوستان ولایت شهر ساری بخشی از آنها بود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری مازندران سنگین ترین پروژه های مازندران را شامل سد هراز ، اتمام چهاربانده کردن محور هراز ، اتمام پروژه آزاردراه تهران شمال و پروژه های زباله سوز عنوان کرد و گفت: اغلب این پروژه ها تا سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهند رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی